Sandy As My Header!

9.12.12

sape dah tengok Rise Of The Guardians, sila angkat hidung tinggi-tinggi..
okay, dah2... nampak bulu hidung korang.. isk3..
ketidaksenonohan di situ.. wakaka..

dalam filem tu, aku minat gila dengan watak Sandman atau dengan nama cuty-nya, Sandy..
seyes comel gilaks la si Sandy ni even watak dia ni tak boleh bercakap..
sebab tu la kot nampak comel sampai nak bercakap pun kena guna bahasa isyarat..

aku tahu blog aku serba biru..
tapi, aku tak kira!
aku nak juga Sandy ni ada dalam blog aku.. hahaha..
jenuh google gambar dia yang senang aku nak edit..

kan aku tukar blog aku jadi warna gold macam Sandy kan, baru taw..
hehehe..
tak-tak.. jenuh dah nak mengedit blog..
cukup cukup sudah la ya.. hehe..

nota zizie : kagum sekejap dengan diri sendiri... *kejadahnya!*

You Might Also Like

3 comments

  1. Alaa..nak tgk jugak citer tu..Mcm best je..Anyway, cantiklah blog..Keep on blogging!

    Hai, saya nak jemput awak dan lain2 utk view satu blog ni, QIOS. Ada mcm2 kat situ. And dorang ada buat contest dan rasanya tarikh tutup dia 12.12.12. Awak boleh tgk dkt bhgian bwh skali ada banner contest tu.Jom!
    www.qiostestblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. salam blog anda kini telah di review oleh kami jadi jom komen dan baca post di sini,, saya tinggalkan link di sini
    http://gengentry.blogspot.com/2012/12/review-blog-014-ice-prncees.html

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.