Curi Hati Saya?

21.12.12

"hang zizie kan? budak kelas 3B?"
"eh, hang ingat lagi aku? betol la tu.. kita sekelas time form three"
"comel dah hang la ni ;)"
*makhaih menggatai! xpa zie, hang buat balik perangai sengal hang*
"yaka? hang orang ke berapa entah habaq lagu tu.."
"amboi.. untung la ramai peminat"
"haha.. lebih kurang la.."
"hang dah ada pakwe?"
*perghhh!! straight to the point!*
"erk.. dah! awat?"
"alahai! melepas aku! takdak chance!
emm.. nak jadi scandal aku tak?"
*teruih jatuh rahang bawah aku.. gila ka apa budak ni?
takpa.. takpa.. zizie bertukar menjadi heartless zizie!!*
"HANG NAK TAPAK KAKI KA, TAPAK TANGAN KA, SIKU AKU?"
*ambik kau! gengster siot!*
"AKU NAK HATI HANG!"
*hilang teruih rahang aku!*
*sweetnya~ puiii!!!*


seronok tak baca sketsa pendek kat atas? hehe..
tak bohong tau, part ajak scandal tu betul..
kejadahnya aku benda-benda scandal ni..
tak faham aku.. xoxoZ

You Might Also Like

4 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.