Review Filem : Rise Of The Gurdians

28.11.12

dua hari lepas aku dengan cik abam gi tonton filem ni kat Golden Screen Cinema, Jusco Aeon, Melaka..
meh aku nak review sikit pasal filem ni..

Rise Of Gurdians menceritakan Pitch the Boogeyman (Jude Law) telah melakukan kacau bilau kepada kanak-kanak.. so, Gurdians yang terdiri daripada North the Santa Claus (Alec Baldwin), Bunnymund the Easter Bunny (Hugh Jackman), Tooth Fairy (Isla Fisher) dan Sandman telah meminta pertolongan The Man In The Moon, yang mana telah memilih mereka untuk menjadi guardian untuk membantu dorang menyelesaikan masalah yang berlaku..

The Man In The Moon telah memilih Jack Frost (Chris Pine) sebagai gurdian yang baru.. walau bagaimana pun, Jack Frost ni tak digemari sangat sebab kenakalannya dan kanak-kanak pun tak pernah percaya dengan kewujudan dia.. so, korang kena la pergi tengok sendiri macam mana dorang kalahkan si Pitch tu.. 

cerita ni best kot!
even aku keletihan sebab BBQ party, aku gagahkan juga tengok cerita tu sampai habis..
cik abam aku boleh pulak terlelap.. =.="""
rugi.. rugi..

rating : 4 star





why you so lovely, zizie? ngeee~~ :D

You Might Also Like

6 comments

  1. macam best je cite ni tp bru lpas tgk istanbul aku datang tu T.T nak tgk nak tgk

    ReplyDelete
  2. dah tengok minggu lepas.... sumpah ngantuk masa tgk tu.
    nasib tk tertidur, siap tahan cegil2 mata agy...
    jalan cita dia a little bit slow tapi effect sangat menarik...

    ReplyDelete
  3. ttbe trnpk post awak ni.. hm.. best tak cite ni??.

    ReplyDelete
  4. wah nak tengok lah lepas ni !!! ngee :D

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.