Sekejap Sahaja, Hanya Inginkan Pendapat Anda.

27.12.12
assalamualaikum and heyyo everybody..
thanx kepada yang responds pasal entry aku sebelum ni..
ada yang tak kisah aku tukar kepada blogskin, ada yang kisah.. huhu..
sayang korang sebab korang care pasal aku.. HAHAHA!!

okay, ada yang kata "ala.. blogskin sama je.. boring.."
aku pun rasa benda yang sama..
tapi, bila aku ke blog fyra, aku rasa macam smart pulak kalau ada blog macam tu..
dan sebenarnya, aku teringin nak blog macam blog Dian dalam Istanbul Aku Datang lakonan Lisa Surihani tu..
hahaha!!
kejadahnya kau zizie..
padahal, tak nampak pun rupa blog dia macam mana... confuse aku dengan diri sendiri =.=""

actually, aku ada satu blog yang memang terabai..
aku telah memporak perandakan blog tu sebab aku nak try tengok cun tak blogskin tu lepas aku edit..
blog tu actually blog hak bersama dengan abang ipar aku..
sebab abang ipar aku ada niaga barangan muslim..
tapi, abang aku pemalas punya orang nak update.. =.=""

okay, here's the link..
aku tak nak guna blogskin yang biasa tu..
ini je blogskin yang aku jumpa dan aku amat menyukainya..
cuma, aku nak minta pendapat korang..
korang rasa okay tak? hehe..

You Might Also Like

17 comments

  1. klu nak tkr blog nie gne blogskin jgn la.. dh cntk2 biru2 nie.. siap ngn jack frost yg hensem 2 mmg cun la.. :)

    ReplyDelete
  2. smart ! hehehe, tapi ruang nya banyak kecik je kak zizie..eumm, masalah tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes.. design nampak awesome tapi ruang dia kecik.. tapi, mmg suka gila r design dia..

      Delete
  3. Even aku masih hijau dlm blogging tapi rase terpanggil plak nk bg nasihat free. Seniorlah katakan... ~ :-P

    Aku plg x suke blog blogskin. why?

    1)Combinasi warna tulisan, background, dan lain2 yg cair & seakan sama tersangatlah tidak mesra pengguna especially pengguna yg buta warna mahupun yang sudah berusia

    2) tulisan kebanyakan blogskin ni kecik giler dan menyusahkan orang utk membaca nya

    3) kbnyakan blogskin cursor kecik cam haram sampai kengkadang aku pon x tau cursor tu masih wujud or computer aku yg dah hang

    4) x de blogger otai kt malaysia ni yg gune blogskin sbb x best

    5) org susah nk follow blogskin coz kbnyakannye mmg x de widget follower

    6) kengkadang design blogskin terlebih canggih sampai org x tau cmne nk explore sesuatu blog tu

    7) cantik tapi kurang efisien and x de pon bloggger otai kt malaysia ni yang gune blogskin. so rasenyer blogger otai ni sume lg tau mana baik mane tak . x gitu

    8) kalau nk pergi jauh gune gune theme simple2 je.coz matlamat berblog nak memudahkan org baca apa yang kite tulis ye dak.

    P/s: aku tgk kbnyakan yg gune blogskin ni budak skolah yg baru nk up or x pun awek2 yg syok sendiri.hehe.sorry bahasa org melaka mmg kasar sket .tulah nasihat ikhlas. kalau nk tukar juga terpulanglah. coz aku rase theme skrang ni pun dah ok dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokay.. dah nak setahun duk melaka, dah terbiasa.. hehe..
      1,2,4,6,7,8 - btol.. hehehe..
      3 - yang saya nak tu, cursor dia saiz biasa je..
      5 - yang tu, boleh dicari.. don't worry..
      overall, thanks for the advice yang panjang ni.. really appreciate it.. hihi..

      TQ SENIOR! kihkihkih..

      Delete
  4. first masuk..blog nie dh cantik x perlu tukar...kadang2 blogskin ada efek kat blglist.tapi tengok atas koding cmne..sebab dulu pernah pakai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmm... okay, dah jadi 40-60 nak tukar ni.. huhu...

      Delete
  5. dah menurun dah peratus nak tukar erh..
    hehe..blog Zizie yg lme ni pun dah okay dah..cun dah..xjd la pilih blogskin..hehe

    ReplyDelete
  6. hmm . as long as tak memberatkan loading time, issokey laa

    ReplyDelete
  7. Assalam akak, saya rasa baik guna template sendiri cuz itu yg buat blog kita unique right? Also, nak jemput akak join segmen saya http://supersweetcola.blogspot.com/2012/12/quick-segment-why-we-love-blogging.html
    Senang je syarat je :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm.. maksud adik? guna blogskin or stay mcm ni? sorry ye dik. tak berminat join segmen. hehe..

      Delete
  8. Bolehh juga , akak buatlah blogskin yg simple2 tapi cute *optional . kalau simple2 takde lah blog serabut sgt or lambat load :)

    ReplyDelete
  9. stay dgn yg ni je..hikhik..dh cun pon.. :)

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.