Dendam

10.12.12

percaya atau tidak, semua manusia kat dalam dunia akan ada sifat dendam..
okay, tolak para nabi dan rasul sebab Allah kurniakan mereka dengan sifat maksum..

aku mampu berdendam dekat seseorang yang cari pasal dengan aku tapi, belum tentu aku mampu untuk membalas dendam..
dan aku akan tersenyum puas bila individu yang aku berdendam tu ditimpa musibah..
aku memang jahat pown.. hahaha *evil laugh*

tapi aku bukannya hati kering sangat bila orang tu wat aku tak puas hati, aku nak terus berdendam..
tu takde perikemanusiaan namanya.. agagaga..

aku jenis tak suka orang attack aku kata itu salah aku, ini salah aku..
lek la kan.. semua manusia tak perfect wehh..
boleh slow talk, slow talk la kan..
yang pergi ambush tak pakai helmet kenapa?
what do you get from it?
to be more hated by me?
dan kalau banyak kali kena, boleh berdendam woo..
bak kata orang indon, membusuk (?)

okay, fullstop here..
actually tak ada sape-sape buat aku rasa berdendam pun sekarang..
cuma tadi bersembang, keluar pasal dendam..
hehehehe..

nota zizie : blog review akan diberhentikan buat sementara waktu ni.. jangan risau ye :)

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.