Rawks with 4F!

31.12.12
today is a superb day for me!
here's the story..
malas nak intro panjang-panjang...

Fariz memang ada jemput aku ke kenduri perkahwinan abang dia tapi, aku terfikir nak pergi dengan apa??!!
so, aku hanya mampu menguburkan perasaan itu..
pagi tadi bila aku bukak fb, Fikri which is kitorang lebih suka panggil dia IKI, pm aku with word "What'sapp"..
I wonder is that means what's up or whatsapp application..
and it's my second thought..

"weyh, kau gi tak kenduri Fariz?"
mamat ni macam nak minta kena cepuk..
haritu, jual mahal tak nak pergi tapi last2, dia beria jor...

terus roger Fahima ajak dia gi sekali..
yang ni pun beria menolak..
ramai betul insan yang mintak kena cepuk! hehehe..

2.30 pm baru bertolak ke Pulau Gadong..
so worried kalau tersesat sebab yang dalam kereta tu semuanya bukan anak Melaka..
si iki ni pulak pergi ikut jalan yang aku tak biasa.. haih..
pastu gaduh-gaduh manja la kitorang bertiga sebab takut sesat..

Alhamdulillah akhirnya kitorang sampai..
melantak puas2.. *aku tak puas sebab nasi minyak aku sikit!*
Fahima, Fikri, Fariz and Farah (me) *nak juga ada F tu.. hehe..* are at the same table.. hehe..

owh, lupa pulak nak bagi tahu yang kitorang berempat ni sama kelas time asasi, tapi tak kamcheng sangat.. except aku dengan Fahima.. like mummy and baby.. hehehe...
ini kalau reunion satu kelas, maw tak havoc kan?
perut dah kenyang dan Fariz pun sibuk melayan tetamu, kitorang pun chow balik..
tiba-tiba dan entah bagaimana sorang-sorang macam tak nak balik..
nak ajak makan rojak, gerai tak bukak dan at last, aku ajak iki dengan baby tengok wayang!!

muka baby tak sabar nak tengok wayang..

antara CZ 12 & Jack Reacher, aku dengan baby dah jadi pening nak pilih..
tanya dekat si Iki ni, jawab dia, "aku ikut je"


filem ni jadi pilihan hati baby..
and it's so boring!!
mula la rasa menyesal sebab tak tengok CZ 12.. huhu..
apa-apa jela.. dah tengok dah pown.. :(

puas gila la sebab boleh keluar dengan baby!
lama tak gila2 dengan dia.. hehe..
pergi tengok wayang ala ayu-ayu gitu sebab dua-dua pakai baju kurung..
sangat-sangat berterima kasih dengan iki sebab ajak keluar.. hehe..

tak dapat nak tampal gambar iki kat sini sebab dia bajet hensem sangat!
memang kebajetan sungguh mamat ini..
so, aku curi jela gambar dia dari fb.. hahaha..

inilah mamat yang suka usha aweks fakulti aku.. =.=""
sape berminat boleh pm, tapi kepada aweks sahaja.. hahaha!!! *confirm iki tinggal aku kat tepi jalan nih!*

dan ini Fariz yang support lunch kitorang! hehe..

mat motor der...
*gambar aku curi kat fb jugak*

lepas ni keluar lagi ye.. hehe..
keluar tanpa hala tuju pown macam rawks jugak bunyi nye.. heee...

nota zizie : hari ni je 3 kali aku melantak! nasi minyak, snack plate, and NGA!!

You Might Also Like

8 comments

  1. kemain byk melantak..haha..lama juga x kena nasi minyak..kena suruh siapa2 kawen cepat sikit..kihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh.. xkan la cuti sekolah ni xgi mana2 kenduri??

      Delete
  2. Wah bestnye Zizie dapat keluar ngan member..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. best sangat!! terbang semua masalah.. hehehe

      Delete
  3. ahahah biasa la bila dah jumpa kawan-kawan mesti nak menyimpang..but it is fun kann..
    by the way, tadi pon I tengok wayang cerita up side down,..phewww bosan gila..so tak payah tengok tau..promise!..:)

    ReplyDelete
  4. Ee kalau dh pening nk tenok cerita apa. Last-last tk tengok pun. kahkah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dh tercangak depan panggung, xbest r blah mcm tu je.. hehehehe

      Delete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.