MakTakBetul (MTB)

15.12.12
satu hari ni aku sengaja tukarkan mode diri aku ke save mode energy.. hehehe..
tutup alarm clock and balas dendam tidur sampai mata aku puas..
bangun je dari tidur, terus on greeny and online..

the best part is masa aku tengah usha timeline kat tweetdeck..
aku tertarik dengan satu retweet (RT) drpd kawan aku ni..
"Saya tengah jogging, ada org lelaki dari belakang kejar smbil pandg bontot saya. Baguslah orang tu jadikan bontot saya motivasi utk berlari."
lawak gila r.. terus aku bukak tuan empunya tweet


takleh blah pulak bila tengok dia pakai tweeticon Rozita Che' Wan..
aku tak follow pun dia ni.. aku tambahkan kat column tweetdeck aku je.. haha..
senang sikit aku nak baca kisah family fantasy ni..

kononnya, MakTakBetul (MTB) ni ibu kepada Adam dan Sarah..
keluarga dorang ni kononnya happy family tapi bermasalah..
peningkan? camne tu.. happy tapi bermasalah..

as a normal people, having a husband that have affair with the secretary, son take drugs and very social daughter, it was a big trouble right?
but not to MTB..
she's really have positive thinking about that..

"Anak perempuan saya kena tangkap khalwat di tepi tasik taman. Salah taman tu lah, signboard tulis jgn berkhalwat, anak sy kissing2 je ."
"Suami saya ajak Secretary dia melancong pergi Paris. Sweetnya suami saya. Dah tua pun tapi still berjiwa romantis :D"
"Surat dari University datang, dia kata anak lelaki saya dah 2 bulan x dtg class. Cerdik anak saya ni, x masuk class tp bila exam boleh jawab" 

perkenalkan anak-anak MTB..
suami dia tak ada la pulak twitter... hehe..




bahan bacaan picisan untuk buat aku tergelak tak berapa nak bahak sangat.. hehehe..
korang jangan pergi ikut pulak apa yang MTB ni tweet..
banyak yang xberapa betul drpd yang betul..
yang kaki sosial kuat, memang r rasa betol.. aku rasa xbetol MTB ni..
tapi, tweet2 dia memang LAWAKS!

nota zizie : kalau nak follow twitter aku, tekan twitter kat atas sana tu.. hehe.. ;)

You Might Also Like

5 comments

  1. adeyh..pelik-pelik orang sekarang ni..

    ReplyDelete
  2. Oh, kat twitter. Saya pun selalu nampak MTB ni kat twitter. Tp tak follow la. Cuma kalau nampak tu nampak org RT je

    ReplyDelete
  3. hehe...kelakarla..
    ada jugakorang macam ni.. :)

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.