No More GA & Segment!

23.12.12
tengah aku duk syok tidur, tetiba aku terbangun...
bangun macam orang dah cukup tidur..


rasa rugi la pulakkan..
dah la semalam aku dah banyak buang masa :(
so, aku bukak buku kononnya nak study la..

tetapi, malangnya otak aku tak nak berfungsi dengan elok pulak.. =.=""


oleh itu...


tapi, boring la pulak..
semua orang dah tidur.. huhu T___T
memang tercangak jela depan laptop aku..

tiba-tiba rindu kat cik abam.. ahaks!


haritu cik abam cerita dia baca blog aku, back-to-back..
mula-mula teruja membaca kisah bajet aku..
kemudian dia dah boring bila asyik tengok blog review, segmen dan yang sewaktu dengannya..
blog review tu cik abam suka tak suka, memang kena bacalah.. hahaha..
sebab itu janji ku kepada peserta segmen haritu.. hehehe..
yang selebihnya nanti bulan 1 2013 aku sambung ye.. harap bersabar >.~

tapi, bila mengenangkan segmen dan giveaway...


dan aku macam tertanya-tanya jugak..
reader selain daripada blogger mesti boring jugak kalau dorang baca entry aku yang asyik penuh dengan semua yang tersebut di atas kayangan sana.. hmmm..
*okay, aku sedar di situ macam bajet je ramai nak baca blog aku! wekkk! :p*

dan secara tak semena-mena aku tetiba rasa..


sebab dulu niat aku untuk berblogging hanyalah untuk meluahkan rasa terbuku di hati..
chewaaahh.. buku aku kat atas meja study tu pun xhabis study lagi.. dush!!

mungkin kerana terpengaruh sebab sejak kebelakangan ni, bila aku blogwalking je, mesti ada segmen & giveaway..
so, membuatkan aku rasa boring dan tak semena-mena aku pun terjebak sama..
untuk mengelakkan aku kehilangan identiti aku *bajet!*, i need to control myself..

1. be more creative in expressing my ideas
2. jangan nak menggatal sangat join segmen atau GA

terima kasih kepada mereka-mereka yang sudi ajak aku join segmen dan giveaway :)
tetapi jangan terasa hati pulak bila aku tak join ye... hehehe ;)
i just want to be myself in doing anything..


subuh dulu, baru tidur!

nota zizie : thanks adik ena for accompany me while i'm updating this entry ;)

You Might Also Like

9 comments

  1. haha . selalu juga susah nak lelap mata . tak tau nak buat apa dah . hehe . last2 terlena juga ^_^

    ReplyDelete
  2. btol... selalu ingatkan diri supaya jangan nak syok sangat penuhkan blog dengan segmen.. lagi2 segmen up-kan follower.. bosan... huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. hehe..same la ngan Mai.skrng mmg Mai dah xjoin dah GA or segmen sebab mmg tgk entry dulu penuh dgn segmen bagai je.so dah stop dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti rasa mcm "xbestnye entry aku penuh dgn segmen & GA je :(" kan?

      Delete
  4. tau xpe..rse mcm blog yg useless sbb org dtg nak tgk entry bukan GA or segmen..hehe

    ReplyDelete
  5. yups
    kalau terlalu join nanti hilang ekslusif blog kita :-)

    ReplyDelete
  6. Tulah, kekadang bosan juga asyik baca entry GA dekat blog orang ni.

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.