Monolog Untuk Lan.

24.12.12
dua malam ni tiba-tiba rindukan arwah..
one of my bestest friend yang tiada pengganti..
kawan yang tak pandai marah dan sedikit pemalu..

secara tak langsung, teringatkan Anah, his fiancee dekat France..
mesti busy sebab tak nampak kelibat dia kat fb..

lan, kalau kau hidup lagi, mesti kau akan marahkan aku lan..
sebab aku dah tak pandai jaga diri aku macam dulu..
kenapalah kau tak pernah marahkan aku dulu..
kalau kau pernah marah aku, mesti aku dah boleh bayangkannya..

choose wisely in your life.. strong girl macam kau kena pandai jaga diri..



Al-Fatihah for Mohd Adlan bin Ahmad Ramlan..
semoga rohmu dicucuri rahmat.. :')

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.