Lepaking With Girlfriends.

3.12.12
satu hari tak buka blog, rasa tak aman je hidup...
sengaja hilangkan diri ke Shah Alam hari jumaat yang lepas untuk jumpa girlfriends time study kat UiTM Puncak Alam..
terimbau kembali kenangan bersama-sama dorang..
KI aje yang tak ada kerana melanjutkan pelajaran di Mesir..
gatal! asasi engineering tapi pergi amik medic.. nasib baik kau genius.. hahaha..

dulu-dulu..


setahun lebih tak jumpa, banyak perubahan kawan-kawan aku ni..
dah pandai bergaya, dah berpunya, dah dah dah..
yang tu je kot.. hahaha..

sekarang..

gathering at Kuala Lumpur Berjaya Time Square.

sekejap je pertemuan kita..
rasa tak puas sangat2!!
sori la kalau aku banyak diamkan diri..
aku penat la pikul beban.. harap memahami ;)

aku rindukan waktu makan sama-sama, nyanyi sama-sama, gosipping sama-sama, study sama-sama, stay up sama-sama, gilaks sama-sama, pi cari ayaq sama-sama, naik rooftop sama-sama, buat mv cikai sama-sama, gaduh sama-sama, tidur sama-sama dan segalanya sama-sama.. hehehehe...

nota zizie : bangga sat sebab Wana sekelas dengan Ainan Tasneem.. aku suka dia~~~

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.