Hari Yang Penuh Emosi Kini Kembali.

4.12.12
berhenti sekejap daripada buat blog review..
sekarang masuk pasal life aku lak... kuang3..


oh yeah.. aku memang comel.. ekeke.. ;)
thanx kepada insan yang baik hati..
aku tak sedar pun bila jawab soalan tu dapat doodle.. hahaha..
baca sekerat je.. bagus tol kan? hehe..

truly fully ully, aku sedikit emosi hari ni..
kejap ceria, kejap moody..  but still, aku tak suka!
ada tak alat detect moody? aku tak tahu kenapa aku moody.. :(


ke sebab buku & pensil case aku hilang kat library? macam tak masuk akal!
or maybe because..
takkan sebab dia lagi.. hati oh! hati..
kesian kat dia tau.. bukan salah dia pun..
mmm.. :( just rasa macam jauh je daripada dia..
tak macam dulu-dulu..

let the time heals the situation but in the same time i'm in pain..
patience is the solution..
maybe i can be patient but my heart will torn inside..

You Might Also Like

2 comments

  1. mohon tabah k dear..:)hee

    Pandangan Dari Chot:
    http://chot91.blogspot.com/2012/12/terima-seadanyajangan-expect-lebih.html

    ReplyDelete
  2. bestnye dia dpt doodle. btw, sabar tu mmg penting. jgn sedih :)

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.