Check Your Blog's Grade with GTmetrix.

16.12.12
setiap blogger akan mengalami dilema pasal blog yang berat..
bagi yang dah keluar daripada dilema tu, bagus! :)
aku agak-agak la dalam dilema tu.. hehe..

aku tak ingat dari blog mana aku dapat sumber ni.. hehe..
so, meh aku share dengan korang..
aku timbang berat blog aku guna GTmetrix..
sebelum ni aku guna benda lain, tapi aku lebih suka GTmetrix sebab dia bukan setakat timbang blog kita, malah bagitau lagi gred blog kita apa..


kita jugak boleh compare dengan blog-blog lain..
cun kan?? hahaha..


dah naik sikit markah blog aku..
dulu 81%, lepas aku tukar header, tetiba meningkat pulak.. nice~ :)
so, aku tgh cari jalan macam mana nak dapatkan A!

aku ada la jumpa jalan penyelesaian pasal gambar..
nanti aku share ye..
so, korang try la tengok gred blog korang ;)

You Might Also Like

7 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.