Tough Semester

20.12.12
semalam dah last test untuk semester tiga..
jangan tanya aku boleh jawab ke tak sebabnya korang faham-faham jela jawapannya..

hari ni last class untuk semester ni..
kena present project and my text tertinggal dekat rumah..
alamak! memang la aku bawak buku technical english tapi text tu dalam buku mambang conteng aku.. T______T
aku ingatkan group aku the second group yang akan present but we're the FIRST group!! OMG~
mengadu kat Cik Lipas, tapi dia pergi tanya soalan bertalu-talu lagi adala..
"tertinggal kat mana?"
"kenapa tertinggal?"
"kenapa tak bawak buku tu?"
huwarghhh!! apa cer la budak ni psycho aku pepagi camtu.. =.=""

huh~ tenang..
nasib baik aku bagi conclusion and recommendation jor..
so, recall balik apa yang aku buat dan susun atur balik speech aku even though memang kelaut.. hehe..
btw, Beto inspired me through his dialogue in Aku, Dia & Tong Sampah..
"nervous tu perasaan.. perasaan boleh dikawal.."
superb advice and i managed to deliver my speech padahal pendek jor! hahaha..





thanx Cik Lipas psycho kita pagi-pagi =.=""


assignments, quizzes, tests, projects semua dah habis :)
so, dah boleh focus on study rasanya..
what a tough semester..
kena itu, kena ini..

semalam pun dah terkena..
kena langgar!
nasib baik kereta tu tak gilis habis kaki aku..
cuma dia langgar kaki aku dan tayar kereta gilis hujung kaki..
sungguh tak beradab! blah macam tu je.. tergamam aku kat tepi jalan tu.. T______T
nasib baik tak lebam tapi lutut aku rasa sengal-sengal..

nota zizie : rest ;)

You Might Also Like

5 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.