Happy Thousand!!!!!!!

10.12.12
hooray!
akhirnya dah dapat seribu lebih satu follower..
hehehe..


dah lebih daripada 2 tahun aku blogging, baru nak seribu..
biasa la. blogger picisan je..
bukannya hebat macam sesetengah orang baru setengah tahun blogging, follower dah beribu-ribu.. kan?


thanx la sebab sudi datang ke blog aku dan follow aku...
bila la pulak fanpage aku nak sampai seribu macam ni.. wakaka..
takpe.. tak kisah mana.. yang penting, korang ada untuk aku.. eh.. kejadahnya.. muahaha..

tapi, orang kata bukan follower yang penting..
reader yang penting.. ye dak?
kalau follower bagai nak rak tapi tak ramai nak baca hasil penulisan kita pun, tak guna jugak..
bila cakap pasal penulisan, aku ni bukan pandai menulis..
eh, menaip la! hehehe..
so, terima jela apa yang ada dan disamping tu, aku akan cuba perbaiki yang mana patut.. hehehe...

final dah nak dekat..
so, aku akan stopkan dulu blog review yang masih berbaki..
kalau aku bukak pun, just untuk pantau dan balas kunjungan pengunjung je..
see you soon~

nota zizie : kalau suka aku, jangan segan datang sini ;)

You Might Also Like

11 comments

  1. wahhh bestnye dah 1000 :D heee congratzz..moge jd blogger pemes :D

    ReplyDelete
  2. tahniah..=)
    http://cikkuninstory13.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. wahh serinu dah..hee..chot baru jer nk msk 800 aw..hee..keep blogging n support this blog dear..:)

    link Chot,Jom singgah :
    http://chot91.blogspot.com/2012/12/entry-bertarikh-12122012.html

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.