I'm Trying To Make Myself Busy.

16.12.12
pernah dengar tak orang kata,
"dunia ini adalah pentas lakonan dan kita ialah watak-wataknya."
and now i am acting..
aku kemas rumah, basuh baju, kemas katil pastu aku sepahkan balik katil aku..
online, blogging, tweeting..

sedar-sedar je aku tak sempat nak makan nasi..
kedai feveret aku dah tutup, baru ingat nak pekena keli bakar.. T____T
so, aku busykan lagi diri aku dengan multitasking.. erkk..
turun beli stok makanan, wat assignment, kaco kawan-kawan yang tengah online dan macam-macam lagi..


oh yeah.. study sambil makan.. hehe..
nasib baik aku sorang-sorang je dalam rumah, kalau tak, kena bahan dengan kawan-kawan.. >_<

i ate this!


mee sedap perisa asli..
DUA BUNGKUS! balas dendam dua hari tak makan..

rasa macam orang tak betul kan?
well.. aku tak nak fikirkan sakit hati aku ni..
sebab aku tahu tak ada siapa yang peduli sakit hati aku ni..
selfish? after apa yang aku dengar semalam dan cuba cari point positive but it still lead to negative side, aku tak jumpa term selfish pown..

"jangan layan perasaan" is a simple word yang kita boleh lontarkan..
simple and easy right? but not to me as a person who go through it..
nak nangis pun, rasa macam dah tak larat..

ingat senang ke nak lupakan bila ianya berkaitan dengan apa yang kita sayang?
kenapa DIA tu perlu ada?
sejak DIA ada, hati aku tak pernah tenang..
kesiankan aku konon.. tapi, ko nak menyemak jugak!
jangan ganggu kitorang boleh..?
okay, aku je yang rasa DIA tu mengganggu sebab yang sorang lagi tu suka sangat~~!! :(

and as long as DIA still exist, as long as that i'll feel miserable and broken inside... [fullstop]

sambung berlakon balik.. smile..


nota zizie : hati ni dah tak nak dengar cakap. takut nanti yang tinggal hanya rasa benci!

You Might Also Like

2 comments

  1. alah zizie, be strong erh..
    btw jgn tgl makan bahaye nnt dapat sakit ^^
    btw zizie comey :D

    ReplyDelete
  2. jngan mkn maggi kerap sngt..xbaik untuk kshatan taw

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.