Here I Come 2013

1.1.13
sambungan daripada 2012 bakal berakhir

seronok tak tengok bunga api??
hehehe.. this year aku tak sambut dalam toilet kayh..
aku sambut dengan bergelumang bersama-sama buku, dengar lagu korea..

okay, here's some wishlist aku untuk tahun baru ni..


aku tak janji dapat tunaikan segalanya tapi aku akan cuba!!
mencuba itu lebih bagus daripada berpeluk tubuh..
sebab aku tahu walau betapa taksub aku mengejar kesempurnaan, aku tidak akan berjaya..
so, aku harapkan akan ada anjakan paradigma dalam kehidupan aku..
walaupun sedikit, aku akan berpuas hati! insya-Allah..

jom share whislist azam 2013 korang ;)

HAPPY NEW YEAR 2013

nota zizie : esok dah start final exam!!!

You Might Also Like

6 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.