Tak Tahu La Kenapa Aku Nak Fikir Jugak..

21.1.13
aku guna "AKU" dalam penulisan aku..
tapi bila komen apa, aku guna zizie/akak/saya kepada yang lebih tua, yang lebih muda ataupun yang sebaya dengan aku..
sebab aku selesa macam tu..
dan sesuai dengan aku yang kepala selalu masuk air..

tak ada yang terguris hatinya kan? hehehe..
kalau ada, mai kita open table.. muehehe...

nah! one kiss untuk tiap sorang.. hahaha..
jangan nightmare sudah la.. wakaka!!!

before you want to be loved by anyone, love yourself first.. ;)

You Might Also Like

6 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.