Give Me Some Space, Please~

17.1.13
actually, bila balik ingatkan boleh la nak lepak sorang-sorang kat bilik angah since angah dah pindah ke perak..
bila aku sampai subuh semalam, macam terkejut lak bila tok aku ada..
mak tak mention pulak tok tidur kat rumah sebab tok tak berapa sihat..
agak kecewa la tapi, tok dah tak sihat, aku tak nak la kacau..

so, aku menyemak la kat bilik adik aku..
so, everyone get out!! hahaha..
ala.. ambil space skit je.. hihi..

memandangkan aku mendapat space yang kecik, so aku harapkan tak kan ada anasir-anasir luar yang datang mengganggu tidur-tidur malam ku yang enak dibuai mimpi..
okay, agak hyperbola di situ.. :P

tapi, aku telah dikacau oleh makhluk kecil ini..
tengok ni!! nasib baik dia comel..


syok la tu gambar dia satu malaysia boleh nampak..

aku tahu dah kenapa dia duk kacau aku..
mentang-mentang la pak-pak sedara dia semua cabut pergi main, aku jugak yang jadi mangsa.. =.=""
nak tak nak aku kena jugak la bawak budak kecik cerdik pandai ni meronda-ronda..


seronok dia dapat jalan-jalan..
membebel aje mulut dia masa tengah duduk kat tepi sungai..
aku pulak confirm tak faham apa-apa..
so, aku gelak aje la.. muahaha.. like that! :P

nota zizie : asal dia makan, aku makan sama.. aku tak tahu berapa kali aku makan untuk hari ni.. haha...

You Might Also Like

3 comments

  1. anak buah aku pantang tgk aku duduk dpn laptop. mula la dtg kacau aku. siap maen tarik2 cable laptop lg.

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.