Yuri SNSD

21.1.13
tadi aku boring sangat-sangat..
aku buka la nuffnang aku yang aku jarang sangat nak buka!
earning tak ada laju mana sebab aku tak kisah mana sangat..
so, aku tengok la keyword untuk minggu ni..
ternganga kejap :O


yuri ??


dalam banyak2 yuri, yuri snsd ini jela yang aku kenal..
tapi, setahu aku ice princess tu biasanya ditujukan kepada jessica..


tapi masa aku namakan blog aku ni ice princess, aku tak tahu pun jessica tu ice princess..

movie ice princess pun aku tak pernah tahu selama ni.. hihihi..



ICE PRINCESS

You Might Also Like

2 comments

  1. huhu.. macam2 boleh masuk keyword pun.kadang2 yang pelik2 masuknye

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.