New Member :)

31.1.13
Assalamualaikum and hi to all IP’s reader ;)
First of all, nak berterima kasih kepada yang setia datang ke IP even aku tak update beberapa hari.. heee..
Merajuk ngan korang sebab tak nak komen! Hehehe..
Tak ada la, gurau-gurau aje ;)

Biasa la, kita ni tak kaya nak pakai Wifi..
Ada pun, broadband akak aje la tempat aku nak menumpang kasih.. 
Tapi skang, dia tengah semput.. So, aku tak boleh nak blogwalking.. huhu TT.TT

Dan aku terharu sebab ada yang sudi letak IP kat bloglist mereka..
TQ so much dan aku tengah berusaha nak letak blog dorang kat bloglist aku..
Bila tenet ala-ala shy shy cat, apa pun tak boleh!

Okay!
Stop pasal blog sebab aku nak bagitau berita manyak gumbira….
*drumroll*
I got a new baby!!!
Eh.. aku tak kahwin lagi, apa pulak nak dapat baby.. haishh..
I got a new niece!!!!
Taraaaaa!!!!



Abah happy sangat-sangat sebab dia memang nakkan cucu perempuan..
Well, dah ada dua cucu lelaki, of course la nak cucu perempuan kan..
Her name is Nur Balqis Kamalia, Alhamdulillah selamat dilahirkan pada 28 January 2013..
Tak sempat jumpa lagi si comel ni sebab dia masih ada kat hospital sebab pagi tadi kena demam kuning..

Seronok aqif, as cucu sulong bila dapat adik sepupu perempuan..
Bila dapat tahu Mak Teh ( kakak ipar ) nya dah balik, benda pertama yang dia tanya, “ mana adik balqis, aqif? ”

Balqis, welcome to this world, to our family..
Semoga menjadi anak yang solehah ye sayang...

nota zizie : naluri keibuan aku mai dah.. hehehe..

You Might Also Like

10 comments

  1. Assalammualaikum ziezie..tahniah ye bertambah sudah anak buah ye..alhamdulillah lahir seorang lagi khalifah Allah di muka bumi ini..maka bertambah luaslah empire agama kita..syukur sgt..akak just tumpang happy..semoga baby Nur Balqis Kamalia menjadi serikandi dunia dan akhirat..ameen..

    ReplyDelete
  2. comelnye baby! >.< new follower here, visit me back http://www.cahayaizzati.com

    ReplyDelete
  3. wahhhhh..... seriously comel gilerlah baby tu!!!
    tarak tipu oooooo

    ReplyDelete
  4. mmg xleh tipu la part yg tu.. ;)

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.