Saya Remaja Yang Bersosial !

20.1.13
ini tak ada kena mengena dengan sebarang masalah gejala sosial..
tak ada seks rambang, arak, dadah dan sebagainya..

cuma aku dah boring tak ada idea, saja nak heboh laman sosial apa yang aku ada...

FACEBOOK
 seriously! budak ni memang gila tapi dia cute sebenarnya..
wakaka!!!

TWITTER
aku suka meraban, meroyan, merapu kat twitter..
tak tahan aku merapu bagai sila la unfollow.. hehe..
aku alergik betul baca tweet standard budak sekolah.. *adik-adik jangan salah anggap ye*
maksud aku, yang tweet pasal cinta bagai..
terus tangan ni ringan nak unfollow.. *jahat*

INSTAGRAM
 taraa.. antara koleksi-koleksi gambar yang aku snap..
kalau aku balik kolej, tension jugak la sebab instagram kena block.. haish!
minta maaf sebab aku terpaksa hampakan korang yang aku tak ada snap gambar-gambar 18sx ;)

GOOGLE+
 blogger mana yang tak ada benda alah ni, aku tak tahu la nak kata..
jangan nak jadi noob sangat!
aku dengar kobar google friend connect tu dah nak kena sita dah lepas ni..
so, google plus ini akan menge-take over..
aku tak tahu khabar angin indah daripada rupa atau fakta yang bakal berlaku *jungkit bahu*

ASK.FM
 setiap pertanyaan akan dijawab..
Q&A session la kononnya..

Yahoo! Mesenger
 dulu bukan kemain semua orang sibuk dengan yahoo! mesenger ni kan?
sekarang, semua sibuk dengan facebook..
tapi, aku tetap on kan jugak ym aku ni..
senang kalau ada mesej masuk terus dia kuar kat dekstop aku..

FourSquare
aku baru je buat foursquare ni..
masih terkial-kial nak mengguna application ni..
aku pun tak tahu kenapa aku sign up account kat benda alah ni.. *garu kepala*

banyak ke tu?
hehehe.. itu la laman-laman sosial yang aku aktif buat masa sekarang..
kalau korang nak add friend ke, follow ke, klik je kat gambar-gambar tu..
lagi mudah, korang mention la korang blogger (untuk blogger sahaja) sebab aku ni memang tak mesra alam dengan anonymous..
kalau korang gitau korang blogger, insya-Allah aku terus jadi peramah.. ;)

laman sosial ni tujuan utama dia untuk menambahkan kenalan bukan menambah musuh..
tapi, ramai pulak kan manusia yang menyalahgunakan kemudahan yang sedia ada..
harap-harap para pembaca yang tengah membaca entri ini menggunakannya dengan cara yang betul..

nota zizie : sambung balik baca novel. k. bye!

You Might Also Like

12 comments

  1. ala.. comel la. ;) bersosial boley. tp ade batasnye ;) hana pun cm kamu jugak ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zizie ke comel? hahaha.. yup... you right :)

      Delete
  2. teknologi yang ada andai betul cara kita aplikasikannya maka berterusanlah ukhwah terbina..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. sume acc hanna ade, just 4square je belom ade ag. haha
    hanna xrajen macam sys zizie. :D

    http://www.farhanabiella.my/2013/01/it-was-only-just-dream.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. rajin la sgt.. bkn sebab rajin.. ini namanya keboringan.. huhu..

      Delete
  4. wuah! wak mmg boleh dikategori sbg kaki tenet tegar pergh!smua laman sosial ada...aku ni blog n FB jew reti bab lain kureng skit, tp sal google fren conect tu hm...cam len lak aku dangar...ok jew...???hanya google yg tau hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. ini kes boring punya pasal dan kurang kawan.. sadis x? huhuhu..

      Delete
  5. wahhh semua ada . saya masih ade yg belum buat . haha yang google friend connect tu betul ke ? hoho lg satu cmne nk jerit kt chatbox awk? huhu

    ReplyDelete
  6. Tak terlawan akaun sosial dia nih. up-to-date.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. akaun byk tp yg aktif certain je.. hahaha >_<

      Delete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.