FREE!!

12.1.13
YAHOOOOO!!!!
eh, tak ada kena mengena dengan yahoo.com.. hehe...

aku rasa nak melompat, break-dance,shuffle,menjerit, melalak dan macam-macam lagi..
kalau masa kat palam dulu, aku dengan kawan-kawan aku akan buat kerja gila...
naik rooftop menari lagu beast-breath..
hahahaha.. aku harap dorang dah delete video tak senonoh tu.. :P

mesti korang tertanya-tanya..
apa hal la dak zizie ni kemaruk sangat nak buat semua yang ternyata di atas..
well.. as you know.. *drumroll*
AKU DAH HABIS EXAM *BIG GRIN* :D



saat-saat inilah yang aku nantikan sangat-sangat..
saat-saat di mana aku hanya perlu memikirkan siapa yang jadi mangsa buli aku di rumah..
of course la adik-adik dan anak buah aku dua orang tu.. hahaha..

nasib baik ada insan yang nak belikan tiket aku.. huhuhu..
kalau tak, aku nak kena fikir satu hal yang tu lagi.. Alhamdulillah..
terima kasih ye awak.. nah cipika! cipiki! eh... hehehe..

aku dah tak nak fikir dah aku boleh jawab exam ke tak, macam mana result aku nanti dan sebagainya..
yang aku tahu, aku dah usaha dan sekarang hanya TAWAKAL iaitu berserah kepada Allah..
bukannya berserah tu macam lantak pi la..
tapi, lepas solat tu, berdoalah kat Allah bagi pensyarah tu lembut hati nak bagi markah kesian ke, tak pun pensyarah tu bagi full mark terus ke.. muehehe..

kepada sahabat-sahabat yang nak pulang ke kampung halaman, selamat bercuti dan selamat perjalanan..
nanti bulan dua dah kena menghadap buku balik.. huhu..
okay.. okay.. kan dah kata tak nak fikir!!

kawan aku dah ajak panggil makan pagi+tengah hari+petang+malam..
kesian tak aku tak makan apa lagi hari ni.. huhu..
papai.. aku nak makan!! :P

You Might Also Like

10 comments

  1. halo :) awak study kat mana? and ambil what course?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya study kat UTeM, course manufacturing engineering in management.. boleh tengok dekat menu zizie..

      Delete
  2. wah bestnye dah cuti, kt sini tgh tension mngadap report

    ReplyDelete
  3. waa...da hbis paper da..jeles nye..huhu..slmat bercuti! =)

    ReplyDelete
  4. waa...syok nyer dah mula cuti....saya baru nak pegang buku balik...wwwaaaauugghhhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alolo... selamat study.. yeay!! holiday ;)

      Delete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.