Wanna Be In My Bloglist?

14.1.13
Alhamdulillah aku berjaya tamatkan sesi blog review yang tertangguh..
bukan senang ye nak buat segmen bagai semua tu.. :-/

okay, kali ni bukan segmen ye..
sebab aku dah bersara dari terlibat dengan segmen / giveaway / contest..
sebab aku nak blog aku ni fresh dengan idea aku sendiri..
sebarang perkongsian idea, aku akan kreditkan.. dun worry ;)



kalau korang perasan, mesti boleh nampak dekat sidebar kanan aku ada satu mesej..


Alhamdulillah ada blogger lain sudi nak exchange backlink dengan aku..
bagus jugak bila ada bloglist ni..
bila aku boring, aku akan usha bloglist aku..
tengok ada tajuk menarik je, apa lagi.. terjah la!!

so, siapa yang sudi exchange dengan aku, silakan..
kemudian, bagitahu kat aku ye..
kalau korang delete aku punya, aku delete la jugak korang punya..
adil kan? ;)

nota zizie : aku tak sabar nak tunggu cerita Hansel & Gretel keluar panggung!!!!

You Might Also Like

20 comments

  1. jom exchange, dah letak dah ^_^

    ReplyDelete
  2. Dah letak dah kamu dalam my bloglist..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you.. nanti sy dh online guna lappy,sy akan letakkan akak nye lak.. guna phone ni xnmpk sidebar.. huhu...

      Delete
  3. jom exchange..da letak link wak~

    p/s : suke tengok blog ni~

    ReplyDelete
  4. Sama, akak pon dh bersara jooin kontes, giveaway semua tu :D

    ReplyDelete
  5. dah letak dlm bloglist dah , dear ^^

    ReplyDelete
  6. hye...
    iema da masukkan link awak dlm bloglist iema ^^

    ReplyDelete
  7. yay..!! dah letak dah dalam bloglist saya...

    ReplyDelete
  8. Wau good idea.. thanks datang ke blog saya sebentar tadi.. Saya akan follow awak

    ReplyDelete
  9. me pun dah lama tak join contest/ga/segmen etc ni...

    ReplyDelete
  10. aku dah letak dalam bloglist =]. salam perkenalan

    ReplyDelete
  11. ok dah letak dalam blog Am...
    tunggu giliran owner blog nie lak haha
    http://uwaisaminin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Baru nak create bloglist... u org 1st dalam bloglist saya...

    ReplyDelete
  13. salam dear.. :)dah letak ur blog dlm my bloglist ;)

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum dear. kita exchange ye. ima dah letak. ada lagi sesiapa nak exchange dgn ima tak.tapi blog ima tak la seberapa sgt. hihi..
    http://putrimalupage.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. NAna sdah letak! Jangan lupa ltak Nana pnye yerr..

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.