Saja Nak Bagitahu...

9.1.13
engineer-to-be yang pemalas ni macam biasa suka study last-last minute..
thrill katanya..
nanti mula la tengah malam nanti meroyan sebab nervous.. hahaha...


korang main-main la dulu kat blog aku ni..
antara permainannya..

- tekan button join this site
- tekan button like fanpage
- komen entries aku
-tinggalkan link di linkies
-klik iklan kat blog aku ni
- add aku kat google+
-tinggalkan jejak kat shoutbox

banyak tak permainan yang aku sediakan? agagaga...
nanti aku rehat, aku balas la jejak korang, follow balik, dll..
okay! wanna focus..
tata...

You Might Also Like

8 comments

  1. yeay nak main dekat blog zizie :D hehe...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..dah main tekan2 butang folo kat sini dah...jangan lupa main2 kat blog mamAuni plak ya

    ReplyDelete
  3. Haha. same perangai mcm Hana. Hana pun bila kwn suruh study. Mula la ckp. "tak thrill la study awal". hehe~

    ReplyDelete
  4. study last minute tu best hahaha tapi last2 menyesal tapi buat lagi jugak itulahh saya hahaha

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.