Hairul Azreen Idris

31.1.13
siapa tengok cerita Setia Hujung Nyawa, confirm kenal dengan watak Ikram..
watak Ikram dilakonkan oleh Hairul Azreen Idris, 25..


aku dah usha dia ni since dia berlakon dalam MV Najwa Latiff, Cinta Muka Buku..
rupa dah ada, perangainya nampak macam gila-gila.. sebab tu aku suka.. muehehe...
aku memang suka orang perangai gila-gila sebab tu aku suka mr. wonderwall even dia selalu kena marah dengan aku.. hehehe..

sekarang dia (Hairul la.. bukan mr. wonderwall aku..) ni tengah hangat bercinta dengan Faralyna Idris..
apahal lak nama bapak dorang sama ni? hihihi...

dalam cerita Setia Hujung Nyawa, aku suka betul time dia buat tag line kak Bedah hok aloh..
lucu nak mampos!!
confirm aku gelak.. hahaha..

dulu dia guna nama komersial Airol Azreen tapi selepas dia join Pencarian Kacak Bergaya 2009, dia guna nama sebenar dia dan dia rasa nama sebenar dia tu bawak tuah la pulak bila dia menang..
dan sejak daripada tu, dia banyak terima tawaran berlakon..
rezeki nama la kot.. lagipun nama Hairul tu lagi sweet daripada Airol.. bunyi dah macam Aaron pulak.. hehehe..

kesian la pulak kat dia bila dia dah boring bawak watak remaja, budak kolej sebab orang kata muka dia jambu..
dia nak lakonkan watak aksi sebab dia ni belajar Taekwando!

“Rugi jika ilmu Taekwando yang saya miliki tidak dapat dimanfaatkan dalam lakonan kerana selama ini asyik menggalas watak-watak ringan sahaja.

“Kebetulan pula, ada beberapa tawaran filem untuk watak aksi dan lasak kebelakangan ini, maka tindakan membina otot badan itu adalah keputusan yang tepat,” katanya yang menyambut Hari Raya di Perak dan Negeri Sembilan. - sumber -


awww.. so macho!!
so, dia amik inisiatif untuk bina otot..

sumber : uncle google..
aiseyman.. jangan la buat muka macam tu..
tergoda aku.. hehehe..

semoga abang Hairul terus sukses dan jauh daripada sebarang kontroversi yang memakan diri ;)

btw, Setia Hujung Nyawa tamat hari ni kan??!!
okay! tak habis hari ni :P

nota zizie : kenapa banyak sangat cerita based on novel sekarang? penulis skrip semua dah habis idea ke?

You Might Also Like

15 comments

  1. hihi..layan setia hujung nyawa dok melopong depan tv dengan soulmate..tp solat tetap utama ye.. :)

    ReplyDelete
  2. akak minat dia jgk.hehe.comel je. ;) eh???setia hujung nyawa abes arini?xkan kot.alaa...yeke.xmo abes cepat2.boleh x.hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah.. kawan2 heboh kata habis hari ni... hmmmmm....

      Delete
  3. ternyata wak mmg suke sgt dia ni hihihi~

    ReplyDelete
  4. siyes tergoda ngan pix bawah tu..aumm..aumm hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAISSHHH.. jgn .. malam ni malam jumaat ;)

      Delete
  5. Aaaaa . Gila meroyan kejap . Huk aloh . Tak sangka akak buat entries pasal HAIRUL AZREEN a.k.a IKRAM + KAK BEDAH . Akak pun minat dia ? Saya pun peminat setia dia . Setia menonton setia hujung nyawa sbb nak tgk Amar Asyraf , Nelydia Sanerose & yg paling nak tgk skali Hairul Azreen laaa . ngeh3

    ReplyDelete
  6. HENSEMMM. AWESOMEEE

    Baru semalam cari pasal dia ni. waaaa. hehehe.

    Sy mmg minat org muka jenis muka2 mcm ni. wakakaka :p *gatal jap

    ReplyDelete
  7. awww.. so macho!!
    so, dia amik inisiatif untuk bina otot..
    amboi... aku skg amik inisiatif untuk bina rumah ni.. papan saja belum cukup. tunggu batang durian ditebang.. buat lantai rumah.. :P macho ka? haha.. jangan marah2.. aku sedang berpleseran dblogmu.. hehe

    ReplyDelete
  8. ponn..ponn.....tumpang lalu di blogmu....aiseh! tetibe je nampak mamat ni...
    za xigt nama dia but wajah diaaaaa...............of course i ingat, u... suka lakonan dia dr dulu...masa zaman x feymes...haha.. baru2 nie tgk cte "Anak Bertuah" dia berlakon jadi budak nakal mencuri ayam uma tok wan dia...love it! makin mantapp lakonan dia..wish gud luck to him..hurm...mjur Za da ada Bf.. :(
    Cau dulu....Roger n Out!!

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.