P.O.V #7 : walking,walking and walking

7.5.11
Assalamualaikum..
Sejak semalam aku duk blog walking ja.. tetiba aku terjumpa blog nie.. waa.. apa lagi.. aku m'update blog aku sepuas hati aku..
tapi aku just update apa yang perlu jela.. and hopefully blog aku nie tak beratlah..

Then,aku sambung blogwalking lagi.. and terjumpa satu dua blog yang mostly paparkan statement nie.. "I'm not the type that YOU FOLLOW ME,I'LL FOLLOW YOU BACK".. wow.. sombong gila ayat dia.. hehehe.. tak payahlah sombong sangat.. follow jela kalau dia dah follow u.. cuba dia follow aku.. confirm aku follow dia balik.. tapi,ada sorang nie,dia follow aku tapi aku tak dapat follow.. bukan sebab blog dia jenis adult content ke apa.. tapi,sebab dia tak tinggalkan link dia pun.. kan dah susah.. aduyai~ DON'T BLAME ME...

Urmm.. banyak benda dah aku belajar dari blog nie.. so,sesape nak belajar,persilaknla.. nak tanya aku pun boleh.. hehehe.. *berlagak*.. hehehe..

Wassalam..

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.