Life #28 : only you~

16.5.11
Assalamualaikum..

Hari ni rindu sangat2 kat kekawan time asasi dulu.. bukan hari nie baru nak rindu.. rindu je.. tapi hari nie menebal pulak.. touching arr nie.. huhu..

INI SERIUS!! rindu the moments with all of them.. especially lepaks kat 5608 B.. waaa.. I wish I have the time machine...

Dah duk kat penang ni,just main ngan anak sedara aku je.. boring gak.. citer apa2 kat dia pun bukan dia faham sangat.. HUWAA!!!

Rindunya makan solero ngan dorang.. especially kalau dorang belanja.. hehehe.. dulu malam2 perut asyik lapar.. last2 megi gak kitaorang tibai macam ni.. [click here]

Really.. really.. miss my friends.. teringin nak buat kerja-kerja agak menggila ngan diaorang.. diaorang rindu aku ke tak ha?? Hope they miss me too..

Huh.. sentimental tol.. xnak tulis dah.. sedih.. sedih.. sedih..

Wassalam..

You Might Also Like

4 comments

  1. zizie tak rindu asha ke?...jiran sebelah rumah nih...heeee

    ReplyDelete
  2. hahaha.. jiran sebelah pun nak kena rindu ke?? untuk belaku adil,zizie rindu sume dak r1..

    ReplyDelete
  3. x bley bla...haah...kgkdg rindu gak kat ko tgh2 wat waffle tu...kalo dodulu...aku lapa jek mesti g trun bwh beli nsi goreng...huhuuhuhu
    sakng ni lapa...adik aku kate
    wani: heh ko mmg asek makan je keje..

    ReplyDelete
  4. alahai.. cian nyew kwn aku.. aku kt cni kurang mkn.. tp x kurus2.. huhu..

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.