Game #1 : Kalau awak ada pilihan..

14.5.11
Assalamualaikum..

Kauorang pernah tak dapat mesej macam nie?

Kalau awak ada 3 pilihan perkataan kepada saya, apakah yang awak akan katakan?

  1. awak cintakan saya tak?
  2. awak comel
  3. saya peminat awak
  4. saya suka awak
  5. saya cinta awak
  6. saya rindu awak (3)
  7. awak hot
  8. saya nak cium awak
  9. saya nak peluk awak
  10. saya sentiasa perlukan awak
  11. jangan tinggalkan saya (1)
  12. jadi kekasih saya
  13. awak kelakar (1)
  14. jadi kakak/abang/adik angkat saya
  15. jangan jadi gemuk (3)
Hantar mesej ini kepada kawan anda dan lihat apa yang mereka akan balas, ia seronok.. awak kena balas untuk saya dulu.. pilih tiga nombor...





Dalam 7 mesej yang aku hantar,just tiga orang yang balas.. and ketiga-tiganya kata diaorang rindu kat aku.. *ayat yang selalu aku dengar dan selalu ditujukan kepada aku* dan nasihatkan aku supaya jangan jadi gemuk... nice.. and semalam ada kawan aku tanya aku sama ada muka aku bujur or bulat.. sabar jela...


try la hantar mesej ni kat kawan kauorang.. kalau korang beruntung.. mesti ada yang hantar no 2,3,5.. well.. nothing is impossible..

Wassalam..

You Might Also Like

2 comments

  1. aku nk jwab,aku nk jwab....
    aku amek num 6,num 11 n num 15,heheh

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.