Review #6 : Karipap karipap cinta

23.5.11
Assalamualaikum..

Dah berapa hari ek aku tak update.. well.. bila internet dah macam nyawa-nyawa ikan, malas la pulak nak online.. sebab aku ni bukan penyabar sangat.. =D nie pun rasanya dh panas hati sbb dh byk kali kena tekan butang refresh.. huh.. =( sabar zizie.. sabar..



Kauorang pernah tak baca or tengok cite Karipap-karipap cinta?? kalau yang dah baca tu, tak apa la.. tapi,bagi yang belum baca, kauorang kena baca sampai habis eventhough permulaanya macam tak ikut cita rasa or kauorang tak suka cara penulisan dia.. sebab masa aku mula2 baca, aku punya feeling tu, apa mende citer nie.. tapi aku sambung balik bacaan aku sebab aku tak tahan ngan kebosanan yang menghantui hidup aku time tue..

Bila dah habis baca, uhmm.. not bad even cara penulisan dia bukan jenis taste aku.. Apa-apa pun,aku bukan nak citer pasal jalan cerita dia.. just ada satu part yang mana penyanyi jalanan punya puitis tu,menarik perhatian aku.. check it out.. =P


Hidup adalah cinta
cinta adalah jiwa
nyawa adalah manusia
dan manusia adalah cinta.

Kita lahir ke dunia
kerana cinta ibu bapa kita
tanpa cinta, tiada kita.

Kita wujud di dunia
kerana cinta Tuhan
tanpa cinta Tuhan,kita tiada makna
tanpa makna,tiadalah cinta di dunia
tanpa cinta,tiadalah kita
tanpa kita,tiadalah cinta

Wassalam..

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.