Life #26 : ikut mengikut menjadi ikutan si pengikut.

5.5.11
Assalamualaikum.. waa.. malam ni aku susah nak tidur.. tu la.. siapa suruh tidur sesudah maghrib? kan dah payah nak tidur.. hehehe.. penat sangat la hari ni.. ngada nya~

Whatever la~ memandangkan malam ni aku tak bloeh tidur,maka blog kesayangan aku ni menjadi tempat persinggahan.. hehe.. aku nak cantikkan sikit blog aku nie even x cantik sangat pun.. then,aku tanya la satu benda dekat kawan aku..



"Ad,aku sedih la~"
"Kenapa?"
"Aku duk follow orang,tapi berapa kerat ja yang follow aku balik"
"Habis tu,yang follow kau,kau follow balik tak?"
"Ni ngah update nak follow balik la ni.."
"Kau takyah sedih la.. Yang tak follow kau,kau takyah la follow.. kau follow jela yang follow kau.."
"Betul gak cakap kau.. Tapi,kalo blog mcm blog pak nil,xkan aku nak buang gak?"
"Bebal la kau ni" DUSH!! terkena aku.. "Kalau yang jenis2 macam tu and kau rasa macam nak mati ja kalau buang,kau takyah la buang.. tu pun nak tanya aku."
"Okay okay.. kau terbaikla, pakar kaunselor aku. hehehe."
"Hmm.. Kaunselor tak bergaji"
"Hehehehehe"



So,aku pun ikut la cakap kaunselor tak bertauliah aku ni.. yela,ada yang suruh aku follow dan dia kata yang dia akan follow aku balik.. sampai ke sudah tak ada pun.. kalau yang jarang nak update blog,aku faham la.. nie selalu dok post entry nak mengupdate blog everytime tapi tak follow2 pun.. omong kosong!

So,pengajarannya.. aku hanya akan follow orang yang akan follow aku balik.. Kalau sesiapa tak ada blog,jangan la risau.. follow jela guna email kauorang.. okay..



Wassalam~

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.