Life #28 : Mr. Puffy

20.5.11
Assalamualaikum...


Semalam ada tiga makhluk Allah datang bertandang kat rumah akak aku.. 
hahaha.. 
yg paling kesian,entah apa2 la direction apa yang aku bagi kat diaorang.. 
hehe.. sorry.. bukan sengaja.. 
lagipun,ni bukan tempat aku.. 
Yang memalukan aku,aku ingat aku ckp ngn kawan aku rupa2nya ngan abang kembar dia.. 
aiyyoo.. malu.. 

whatever la.. 
yang paling menyenangkan hati aku,aku dapat benda yg aku tterrriinnggiiinnn sangat dari dulu..



comel tak mr.teddy nie..
hehehe..
seronok tidur ngn dy.. =P
Thanx sebab bagi aku mende nie..
dahla lebih kurang sama besar je ngan anak sedara aku..
Nak taw tak nama dy apa.. nama dia kan......................
Mr.Puffy... hehehe..
ini adalah idea yg dtg dari otak mereng aku and otak suam2 kuku Aqif.. hehehe..
sesiapa yang menyampah/tak suka/meluat/sewaktu dengannya..
ADA AKU KISAH..
Tapi si Aqif nie pulak menyibuk keamanan aku..
huh.. sabar jela..
tengok la betapa mengadanya dia..





Haih.. sabar jela..
sampai wat pecah rekod tidur ngan aku malam tu..
kalau x,jangan harap budak banyak mulut ni nak tidur dengan aku..
Akak aku lak teruja tengok Mr. Puffy besar nie..  
"Izza,bagi along la.. Kalau abang long tak ada,boleh along peluk bear tue.. 
gebu sikit dari abang long kau.."
Aku cerita la kat kawan aku pasal tu.. kawan aku kata, 
"Suruh dia beli sendiri" 
 Hahaha.. boleh pulak macam tue..
So,pagi td aku operate Mr. Puffy nie habis-habisan..
hehehe..
operate yg aku maksudkan ialah menggunting benang2 extra kat badan dia..
hehehe..
humm..
actually kwn aku suh wat entry nie panjang2..
amboii...
banyak jelita dia..
kalau aku nie the best writer,tak pe la gak..
OK la..
Wassalam...

You Might Also Like

2 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.