10 Top Entry Sepanjang April 2013

7.5.13
assalamualaikum dan hi!
okay, dah la.. aku nak stop isu politik..
ilmu di dada belum cukup, kita jangan cakap lebih-lebih.. ;)

cantik tak? aku edit sendiri.. hee :D


Berikut ialah 10 top entry sepanjang April 2013 - 6 Mei 2013 yang digarap oleh aku sendiri.. hehe..

1. Saja Nak Bagitahu - 152 hits
entry berkisarkan permainan yang disediakan oleh aku di dalam Ice Princess.

2. Apa salah Adel Asha sampai timeline aku penuh dengan nama dia? - 118 hits
luahan pendapat aku yang tidak setuju pihak yang bash si Asha

peminat kucing! MEOW!!

4. Jom WeChat! - 63 hits
terima kasih kepada bloggers yang sudi add aku :)

5. Lagi-Lagi Bloglist - 63 hits
ice princess selalu terbuka untuk mana-mana blogger yang sudi untuk menukar link untuk dibloglistkan..

ucapan tahniah dan keputusan penuh PRU13.. heee :D

7. Ketandusan Idea Ke? - 51 hits
ketandusan idea bukan terhad kepada blogger sahaja ;)

8. Lain Kali Tolong Inform - 49 hits
kena inform juga walau apa pun yang terjadi ;)

9. Ini Bukan Karoot Komedia! - 44 hits
serius! bukan karoot komedia!

10. Adik Sendiri Diam Je. - 42 hits
kisah seorang kakak yang kecewa dengan adiknya.

nota zizie : sengaja nak mengenang kembali penulisan sebelum ini.. hee :D

You Might Also Like

5 comments

  1. Wow3 ! Cantik pic tu. Agak2 ada tak kita terlepas komen entri akak. Hehe. *Pembaca setia*

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx sudi jadi pembaca setia.. hee :D takkot.. selalu je adik komen entri akak.. :)

      Delete
  2. uish... sempat nak listkan top entry ya? hehe ^^ top entry Hana lak pasal nak sambung belajar... budak2 SPM 2012 punya kerjala tu.. hee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok la tu.. sekurang-kurangnya menjadi garis panduan mereka :)

      Delete
  3. Sand Man :D comellll! tp JF lg comel xD

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.