Lain Kali, Tolong Inform

11.4.13

kalau nak tengok yang betul-betul punya, sila la skroll ke bawah..
itu la antara blog-blog yang aku exchange bloglist..
ada yang tak exchange pun, which is dorang memang letak blog yang dorang follow atau orang yang follow dorang..

tak kisah la kan exchange ke tak..
yang penting, tolong inform kat aku kalau korang letak blog aku kat bloglist korang..
aku tak kira! aku nak letak jugak blog korang kat bloglist aku ni..
nasib baik la aku ni rajin bukak STATS
so, boleh la jugak nak detect..

bagi yang nak exchange, bloglist aku ni selalu terbuka, NO limit..
senang je..
korang letak blog aku dalam bloglist di MAIN BLOG korang, aku letak la blog korang dalam bloglist aku..
korang remove aku dari bloglist korang, aku remove la korang dari bloglist aku..
senang dan mudahkan?

nota zizie : salah satu cara untuk meningkatkan traffic blog..

You Might Also Like

14 comments

  1. http://walkstatic.blogspot.com/2013/04/special-giveaway-from-sabah.html

    jom join Giveaway ni ^^

    ReplyDelete
  2. Inform jangan tak inform... hehehehe...

    ReplyDelete
  3. nak exchange bloglist? :)

    betul3, cara nak naik traffic juga.. :)

    http://haruno-hana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. uiiiii... garang nye.... hehehe...
    meh nak blanja durian http://rojaksomtam.blogspot.com/2013/04/buffet-durian-di-ss2.html

    ReplyDelete
  5. Fuhhhh panas entry ni.. hhehe sabar je la,.

    ReplyDelete
  6. blog puteri ice ni dah lama dlm bloglist deno.. hihi^^

    ReplyDelete
  7. Kite pon dah ada dlm bloglist, saja nk menyemak komen. kekekeke :p

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.