6.5.13

Keputusan Penuh PRU#13 - BLACKOUT!!




ramai tanya aku, dah boleh mengundi atau tidak selepas aku buat entri INI
aku belum betul-betul cukup umur 21, jadi aku tak boleh mengundi..
dan jari aku bersih daripada sebarang dakwat.. (kecuali dakwat pen sebab buat assignment dan homework)

keputusan penuh PRU-13 sudah keluar...

kredit : fanpage mialiana.com

tahniah la BN sebab menang.. what a phenomena...
PR leading then the re-calculating.. suddenly! BLACKOUT!! and BN win!!
siapa la yang buat earth hour time tu ek... isk...
what a magic... congrate BN!

apa-apa pun, tahniah jugak la kat PAS sebab dapat menang di kawasan aku...
ini mesti kes ketua kampung aku bawak lari duit budak-budak..
itu pasal orang marah, undi parti lain..
haiyaa.. sudah tua, sakit-sakit pun mahu ambil duit rakyat jugak ka?

dan tahniah kepada yang boleh mengundi, keluar untuk pergi mengundi!!!!

TAHNIAH!!!!!

7 comments:

Haruno Hana 하나 said...

terkejut gak sal black out tu.. sampaikan ramai rakyat nak penjelasan semula.. hurm..

alhamdulillah PAS kekal di Kelantan.. hehe ^^

Acik Riotaro said...

tahniah...
hope sumenyer oke pas neh..

Mohd Fauzli said...

Sehingga saat ini tak ada penjelasan mengenai isu blackout tu....

Norhaizam Mustaffa said...

Saya masih kebingungan pasal blackout tu. Haha. Apa sebenarnya. ? Blurr

Nurul Farahizzati said...

ini kes blackout.. "PR leading then the re-calculating.. suddenly! BLACKOUT!! and BN win!!"
so, gambar hitam tu protes akak kerana ada unsur penipuan semasa pengiraan undi...

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Ermmm...mcm2 jadik kan. Lps satu hal, hall len plak timbul. Apapun this is politics.

Noor Mala Shahar said...

yang heran mcm na boleh blackout....

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.