Lagi-Lagi Bloglist!

24.2.13
bukan setakat perasan sorang-sorang, tapi memang dah confirm! yang teramat sangat sekali...
ramai sekarang buat segmen pasal bloglist.. muahaha..
aku dulu pun pernah menganjurkan segmen untuk bloglist... tapi, sekarang aku dah jadi persara sepenuh masa untuk sebarang contest!!

lepas tu, aku menawarkan mana-mana blogger yang sudi, baik hati, murah hati mahupun berhati-hati untuk exchange bloglist dengan aku..


alhamdulillah ramai yang nak exchange..
dan kesannya, ada antara dorang ni menjadi pembaca setia, dan pengomen setia!!
mmuaahh.. mmuaahh.. sayang korang.. hahahaha!!

aku dah TAK layan dah traffic jam ke tak, ada accident kat blog aku ke tak..
yang aku titik beratkan sekarang, aku ada faithful reader!! yiipppiiieee!!!

antara blogger yang letakkan Ice Princess di blog dorang :

korang boleh la exchange bloglist dengan dorang.. they all ni semua peramah, mulut manis macam cotton candy taw.. hikhik..

oh, by the way, ada tak siapa-siapa yang arif pasal RSS feed ke whatever sebab kak Jua Azura dari http://perducinta.blogspot.com/ ni mengalami sedikit masalah la..
post dia tak update pun kat bloglist aku..
so, mohon la siapa-siapa yang pandai banyak daripada aku dapat menolong..

You Might Also Like

35 comments

  1. sy dh ltk blog awk dlm bloglist sy. .:D ltk blog sy gk dlm bloglist awk blh? hhhheehehhe

    ReplyDelete
  2. wah...bestnyer..win win situation...

    ReplyDelete
  3. bestny nk ltak jgak..:)

    jom singgah ..
    http://rumorslogy.com/blackberry-lancar-z10-di-malaysia/

    ReplyDelete
  4. yey~! ade link blog sy disitu. pramah? ahak2. :P

    ReplyDelete
  5. hee, peramah sangat kan dear....hehe :D btw thank Q eyh sweetie! ^_____^

    ReplyDelete
  6. wah Am peramah ke? haha manisnya mulut... oh ye ttng "RSS feed ke whatever sebab kak Jua Azura dari http://perducinta.blogspot.com/ ni mengalami sedikit masalah la..
    post dia tak update pun kat bloglist aku.."

    Masalah dye cer tgk link blog yang dilink terus dari entri nie.. tue bukan link blog tapi blogger "http://www.blogger.com/goog_1312116045" so mana laaa kuar apa yg dye taip... adoi

    ReplyDelete
    Replies
    1. peramah la jugak drpd xde.. hahaha..

      sebab tu ke am? tp zizie letak link blog dia..

      Delete
    2. ahaks bro Am pun ada kat sini. Senarai bloglist haha. Masalah kak jua tu kurang faham. Masalah error ke? Kalau itu masalahnya bro Am dah sentle tuk saya masalah yg sama, sy pun jadi cam tu juga masalah meta templates. Just tukarkan code kat dalam tu. Rasa bro kat atas tu teror skit bab2 coding nie.

      Delete
  7. Hey, berminat tak? :)
    http://arinalola.blogspot.com/2013/02/pencarian-sponsor-untuk-giveaway-akan.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. berminat la jugek tp xde benda nak disponsor.. hahaha...

      Delete
  8. hai , cer check kt Bloglist Februari dalam blog saya . saya dah letak ^^

    ReplyDelete
  9. hahaha~ wak pun mulut manis pew cam gula2 kapas hihihi~lagipun sonok mai sini...wak rajin hapdate n pnyampaian pun santai..so sonok baca~

    ReplyDelete
    Replies
    1. adess.. terkena balik.. hahaha!! tq2.. kan dah kata korang ni mulut manis.. hahaha!!!

      Delete
  10. eh.... nama dneo pun ada la... hehe... segannya.. hihi66btw, thanks ya:)

    ReplyDelete
  11. untung ler kan... hehehe... I'm back... nak Aisberg satu boleh? hehehe...

    p/s: setting feed dia tutup kot... ke dia guna blogskin... tapi macam tak je... ntah la... wan tak pakar sangat dalam dunia blog ni... hehe...

    "Keep Smiling"
    ^_^

    -Wan Niahix-

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai wan! lama xnampak.. hehe.. aisberg? bila masa kita buat niaga aisberg ni? -_- hahaha...

      xpown.. kalau sebab blogskin, biasanya terus broken link.. tapi, ini last feed yang update sebulan yang lepas.. kemudian, entri2 terbaru, dah tak update.. kena pandai intai sendiri lak.. huhu..

      Delete
    2. :Takde eyh? bukan dulu ade ke... hahaha... JustKidding...

      :kalo gitu, wan pun xtau la... kene cari yang lebih pakar tu...

      Delete
    3. dulu ada sebab ada jack frost.. skang jack frost dh balik ke kampung, dah xde aisberg :(

      Delete
  12. wah, terharunya... blogger picisan mcm saya tersenarai di sini...
    salam persahabatan....

    ReplyDelete
  13. As Salam ..
    Terima kaseh singgah blog saya . :D

    ReplyDelete
  14. cam best ! sy dah letak awk kat bloglist sy.. put me back maybe ? www.aeinafq.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Wah, ramainya.. nak join juga.. hehe.. :)

    ReplyDelete
  16. alaa hai~ nk juga jd bloglist ice princess.
    tp blog da cacat

    http://seindahnostalgiasemalam.blogspot.com/2013/03/cacat-lumpuh-selama-lamanya.html

    ReplyDelete
  17. nak join jugakkk,

    http://misshunymadu.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Salam.

    Saya pun skrg zizie, dah lama bersara dari join contest,GA bagai ni.

    Tak larat dah,hahaha.

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.