Salam Maal Hijrah 1437 /2015

14.10.15

Salam Maal Hijrah 1437 | Alhamdulillah.. Harini dah masuk 1 Muharam.. Cakap pasal 1 Muharam, teringat pulak lagu peristiwa 1 Muharam yang ustazah kelas kafa pernah ajar dulu. Formula untuk mengingati peristiwa pada 1 Muharam. Gosh.. I miss the old days..

Nak masuk 1 Muharam, zizie ditimpa dugaan dengan sakit pulak. Hanya selsema sehingga susah nak bernafas dan tidur sahaja. Mungkin Allah nak menegur kesilapan zizie yang terlanjur berkata kot. Walaupun berasa nikmat sihat itu ditarik, tapi diberi nikmat sakit pulak. Sakit kan dapat menggugurkan dosa-dosa kecil. InsyaAllah..

Tema Maal Hijrah 1437 - Perpaduan Nadi Transformasi Negara

Sempena Maal Hijrah ni, semoga ada perubahan terutama dalam diri kita sendiri. Kalau kita rasa kita dah cukup baik, perbaikkan lagi menjadi lebih baik. Semoga dipermudahkan urusan kita.. insyaAllah.. Transformasi diri sendiri menjadi akar umbi untuk tranformasi yang lain..

Jangan lupa ye baca doa akhir tahun after Maghrib nanti.

You Might Also Like

14 comments

  1. Salam Maal Hijrah.
    Mulakannya hari ini, kerana yang pasti milik kita hanya hari ini hari esok belum tentu.

    ReplyDelete
  2. salam maal hijrah..moga tahun baru lebih baik dri tahun sebelumnya..:)

    ReplyDelete
  3. Salam Maal Hijrah :D

    ReplyDelete
  4. Salam Maal Hijrah 1437..tahun baru..buku baru..langkah baru..moga zizie terus success dalam setiap bidang yang diceburi..amin..

    ReplyDelete
  5. salam maal hijrah kak zizie. moga cepat2 sihat. :D

    ReplyDelete
  6. salam maal hijrah 1437H buat ZZ juga :)

    ReplyDelete
  7. As salam Zizie..Salam Maal Hijrah :)

    ReplyDelete
  8. salam ma'al hijrah , syafakillah , Allahuyusfa' alaiki .. ^_^

    ReplyDelete
  9. Salam Maal Hijrah Zizie.. =) Jalan2 dan ziarah di ptg Jumaat.. :D

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.