InsyaAllah There's A Rainbow.

19.9.12

pengalaman mematangkan kita..
dan ini pengalaman pertamaku dicintai dan mencintai..
abah selalu kata, "jodoh dan pertemuan itu di tangan Allah cuma kita manusia yang memilih.."
dan arwah selalu kata, "choose wisely in this life.."
dan aku kata, "ikhlaskan hati dalam melalui perjalanan yang kita pilih.."
aku pilih untuk melepaskan cinta manusia kerana cinta manusia tidak menjamin kebahagiaan..
keputusan yang telah ku fikirkan sedalam-dalamnya dan aku tak ingin berpatah balik lagi..
biarlah semuanya menjadi kenangan dan pengalaman..
i wanna find my oldself dan perbaiki mana yang tak betul..
aku nak bahagiakan mak dan abah dulu.. :)
dan insyaAllah aku akan turut bahagia..
biarlah post-post pasal dia kekal berada di sini..

without him, I still can live..
but without HIM, i'm nobody..

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.