Day #14 : Wasiat

23.9.12

ambil mood bagaikan esok aku akan mati..
--------------------------------------------------------------------------------------------------

saya, Nurul Farahizzati binti Zakaria ingin meminta maaf jika saya pernah melakukan sebarang kesilapan/terkasar bahasa dan yang sewaktu dengannya kepada semua orang..
aku tahu, aku ni bukan baik mana so, aku pun tak lepas dari kesilapan..

kepada mak dan abah, izza minta maaf kalau izza selalu sakitkan hati mak dan abah..
sayang mak dan abah sebab tanpa mak dan abah izza tak lahir kat dunia ni..
both of you are my soul :)
and to my siblings, korang tiada galang gantinya dalam hidup izza :')
izza minta halalkan makan & minum ye..

to my bestfriends, Wana, Ekin, KI, Syakir, Azie & Wani..
cayunx kowrang tewtax tewtax.. haha..
okay, jangan marah sebab aku tulis macam tu..
really appreciate apa yang korang dah buat untuk aku..
sedih2, suka2, marah2 bersama-sama aku..
lain orang, lain perangai kan..
 tapi, aku sayang korang walaupun aku selalu berkasar dengan korang..

awak.. saya minta maaf kalau saya mungkir janji..
saya lepaskan awak sebab saya nak awak beubah ke arah kebaikan..
sebab, saya rasa saya penghalang awak untuk berubah ke arah itu..
semoga, apa yang saya harapkan akan membuahkan hasil..
dah takdir Allah temukan saya dengan awak dan saya ambil iktibar atas apa yang dah berlaku..
awak ajar saya banyak benda dan banyak benda yang saya belajar..
hopefully, you'll get a girl much better than me :)
i hope i can talk like this in front of you...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

kan aku dah nangis.. huhuhu... T___________________T
tapi, ini datang daripada lubuk hati aku..
Ya Allah, aku tahu Engkau akan jaga insan-insan yang kusayangi..
sampaikan salam sayangku kepada mereka :')

You Might Also Like

2 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.