Day #3 : My Room

3.9.12
yeay! at last dapat bilik baru :)
tapi, kena share dengan kakak.. alahai.. no privacy :(
tapi, buat masa sekarang aku duduk sorang-sorang je dalam bilik ni sebab kakak guna bilik along :) woohooo..

oleh kerana bilik ni baru siap, belum ada perabot, mahupun katil..
hanya ada sebuah meja kecil yang bersepah dengan barang aku dan toto berserta bantal dan selimut.. hehe..

bilik aku ni, bila dah pukul 11 pagi macam tu, dah panas..
so, jangan nak gatal tidur siang hari..
biasanya kalau mata ni ngantuk2 tengah hari tu, aku masuk bilik angah sebab bilik angah macam gua..
hehe.. syok kot tidur..

mak kata, aku kalau dapat bilik, kalau boleh nak makan dalam bilik, mandi pun dalam bilik..
dalam erti kata lain, duk terperuk dalam bilik je..
ok la kan dari keluar sana sini.. hihi..
aku memang jenis suka memerukkan diri.. hihi..

yang pastinya bilik aku tak macam ni.. :)

You Might Also Like

1 comments

  1. fuhh~ kalau dapat bilik mcm kt dlm gmbr ni haz pn x nk kluar dr blik. haha

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.