Day #7 : 10 Things I Like About Myself

7.9.12

perlu kan daya keperasanan diri yang tinggi untuk buat entri ni.. huhu..
  1. aku lebih tinggi daripada kakak-kakak aku
  2. untung dapat kakak2 yang boleh dikikis duit mereka
  3. cantik? tak! cute? boleh la kot.. hahaha..
  4. saya kuat! kuat makan, kuat tidur, kuat study????
  5. imaginasi tinggi! hey, aku ada kawan imaginasi masa kecik2.. hihi..
  6. gilakan nombor.. ada maksudnya tersendiri..
  7. merendah diri.. sampai nak puji diri sendiri pun dah sejam lebih masa terbuang..
  8. cepat mesra.. tapi dengan syarat orang tu respon dengan sporting.. hihi.. yang banyak cekadak, aku buat teman untuk bergaduh je.. hoho...
  9. bukan kaki shopping dan tak up-to-date pun ngan barang branded.. cap pasar malam pun dah kira ok.. cantik pun cantik..
  10. penyayang.. hihi.. bila aku dah sayangkan seseorang, aku sayang sampai bila-bila :)

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.