Sambutan Hari Jadi Ke- 23 di Kenny Rogers Roosters

16.9.15
Sambutan Hari Jadi Ke- 23 di Kenny Rogers Roosters | Selamat Hari Malaysia!! Alhamdulillah, 23 tahun yang lalu zizie telah lahir ke dunia pada tarikh yang sama 16 September 1992. Seriously, zizie jarang sambut birthday. Rasanya, selama 23 tahun ni, tak sampai 10 kali zizie sambut birthday. Huhu.

Birthday kali ni, terima kasih kat angah, abang ngah dan ilma (si cilik takleh tinggal) sebab sambut birthday zizie di Kenny Rogers, Taiping Mall. Ada jugak orang nak sambut birthday kita.. Kekeke.. Kalau di kenangkan, birthday tahun lepas paling sadis sebab kena demam denggi.. Huhu.. Nasib baik ada kawan-kawan yang datang jenguk dan bagi hadiah.


Asalnya, kitorang nak makan kat Seoul Garden di Taiping Mall sebab angah dan abang ngah tak pernah makan lagi kat sana. Bila dah tengok harga, rasanya tak payahlah. Harga dah makin mahal after GST. Abang ngah suggest Kenny Rogers di sebelah. Jadi, lebih baik ke Kenny Rogers sebab zizie pun dah lama tak makan kat Kenny. Di Kenny Rogers kitorang order set yang sama, 1/4 chicken with 3 different side dishes. Zizie pun order side dishes seperti gambar di bawah.




Less fat.. Less Salt.. Less Calories.. gitooh.. Ini kira birthday muffin la. Tak ada lilin ye sebab tak baik tiup makanan. Hihi. Tapi, manis giler muffin dia. Tak suka la manis-manis sangat. Patut less sugar sekali. Alhamdulillah, kenyang kitorang makan di situ. Makanan kitorang pun sedap except muffin yang terlampau manis. Servis dan persekitaran pun okay. Mungkin sebab tak ramai orang.


Eating healthy dishes and smiling brightly. Hee.


Terima kasih kepada rakan-rakan yang wish birthday zizie. Tak kisah sangat pun part ucap birthday ni sebab zizie pun bukan jenis ingat birthday orang. Ini pun kebetulan birthday sendiri jatuh pada Hari Malaysia, hari cuti umum, itu yang senang nak ingat. Hehehe.

Just wish me for a better life, readers. That's all.

You Might Also Like

22 comments

  1. Sama2..kbetulan ad rezeki lebih tu leh lanje..hehe...18.9 ni kt celebrate bedey abg angah plak yea

    ReplyDelete
  2. happy bday zizie.. may Allah grant u with a good health dan happiness ... :D

    ReplyDelete
  3. happy besday kesayangan ! love you ,moga cepat kawin taw heeee

    ReplyDelete
  4. Wahhh bestnyaaa sambut birthday kat sini!! Happy birthdayyyy zizie! Sweet 23.... Semoga dimurahkan rezeki, diberi kesihatan berpanjangan dan dipermudahkan segala urusan kehidupan.. hav a blast!

    ReplyDelete
  5. Selamat ulang tahun kelahiran zizie, may Allah bless you..:D

    ReplyDelete
  6. happy birthday zizie.. lewat sikit, hekhek..

    may allah bless you :)

    ReplyDelete
  7. AsSalam Zizie Zack,

    Tak terlewat untuk sis ucapkan Selamat Hari Lahir. Sis doakan semoga Zizie diluaskan pintu rezeki, dilanjutkan usia & dirahmatiNya selalu.. :-)

    ReplyDelete
  8. lama x pergi ke sana...suka kuah dia menjilat jari

    ReplyDelete
  9. Happy birthday, Zizie :)

    Dekat Canada baru Sept 16. hihi

    ReplyDelete
  10. Ana suka masin, jd kalau nak carik tempat makan kenny ni xde dalam list. Hahaha. Sebab makanan dia kurang masin. ><

    Btw hepi birthday Zizie. May Allah bless of you always.

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah.selamat ulangtahun kelahiran..moga terus menjadi muslimah yang solehah.taat Allah..hormat ibu ayah..sentiasa berkasih sayang..

    ReplyDelete
  12. happy belated birthday zizie :D kak adaa suka sangat2 kenny ni..healthy meal gtu..just nice portionnya..huhu melelh ayaq liuq..napelah xde kenny kat tganu ni haha

    ReplyDelete
  13. happy belated birthday lambat ucap lak..

    semoga panjang umur murah reki sihat selalu

    jemput baca part 3 belum selesai hello kitty town

    ReplyDelete
  14. happy belated birthday zizzie.. semoga dipanjangkan usia dan diberkati Allah swt selalu.. :)

    ReplyDelete
  15. saya makan minggu lepas kat alamanda. sorang2 je takde sapa teman. time lunch hour

    ReplyDelete
  16. eh.. sma trikh dengan hari malaysia ye..
    anyway happy birthday

    Jom singgah blog : Nurfuzie.com

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.