Khasiat Caliph - Sunnah Supplement Food Untuk Kanak-Kanak

29.9.15
Caliph - Sunnah Supplement Food Untuk Kanak-Kanak | Jus Caliph ialah jus makanan tambahan untuk kanak-kanak yang tinggi dengan serat, vitamin, kalsium dan minerals yang membantu tumbesaran dan perkembangan otak kanak-kanak. Jus ini diformulasikan untuk kanak-kanak yang berusia seawal 1 tahun dan ke atas.



Jus Caliph di keluarkan dan di pasarkan oleh Raffelinna Sdn Bhd sebuah syarikat dari Kedah yang sudah 3 tahun berpengalaman dalam jualan produk kesihatan dan kecantikkan. Syarikat ini amat mementingkan produk yang berkualiti, suci dan berkesan. Bukan sahaja keuntungan yang di cari, juga keberkatan dalam perniagaan.

Jus Caliph mengandungi makanan-makanan sunnah nabi dan kebaikkan seperti:
  1. Kurma
  2. Kismis
  3. Madu 
  4. Delima
  5. Buah Tin 
  6. Aprikot 
  7. Omega 3 
  8. Omega 6


Siapa perlu dapatkan Caliph? 

Jus Caliph sesuai untuk anak-anak yang kurang selera makan, tidak mendengar cakap, sukar makan sayur, hyperactive dan lambat bertutur. Insyaallah membantu. Antara testimoni daripada pengguna boleh dibaca seperti di dalam gambar di bawah.





Bagaimana untuk mendapatkan Jus Caliph?

Harga pasaran : RM 70/ botol (350 ml)

Untuk membeli Jus Caliph dengan harga istimewa, korang boleh whatsapp zizie di 014-6226239 atau email di nfarahizzati@gmail.com.

You Might Also Like

12 comments

  1. asalam terima kasih datang ke blog Etuza ya...omega 3 tu selalu Etuza makan dan anak2 minyak ikan dan madu memnag bagus menyihatkan

    ReplyDelete
  2. wahh. biasa jugak tengok fynn jamal promote produk ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. Baru je ushar insta kak fyn.... Tgk dari ap yg dikongsikan mmg banyk kebaikkan...

      apa2 pon nice info zizie untuk ibu bapa kanak2 yg menghadapi masalah kat atas.. :D

      Delete
  3. Saya pun biasa tengok product ni dekat ig Fynn Jamal.

    ReplyDelete
  4. makan caliph sambil menabung jap ye...

    ReplyDelete
  5. fynn jamal ade beli utk juna kan..
    nmpk bagus je caliph ni..

    ReplyDelete
  6. Salah satu faktor utama mengandungi makanan sunnah..mendidik anak sedari kecil dengan makanan sunnah satu langkah terbaik..

    ReplyDelete
  7. Bagus amalkan makanan tambahan berasaskan makanan sunnah begini..

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.