Video Ini Khas Untuk Anda

12.10.13

dah tengok video kat atas?
hahaha..
yeah.. video ni untuk korang..
kalau korang nak ejek ke, nak gelak ke, gelak dan ejek sorang-sorang..
ingat senang ke aku nak dapatkan keberanian buat video cap ayam ni? hahaha..

actually, tercetusnya aktiviti entah apa-apa aku ni, bila ramai yang..
ehem! ehem! puji aku comel.. hahaha..
nah, baldi untuk korang muntah.. 

google

itu lah aku, as known as zizie..
harap video ni tak kena bash weh!! huhuhu..

tak ada niat nak jadi vlogger ke hapa..
cuma, rasa nak tujukan video kat pembaca ice princess, dan aku rasa, aku hanya rasa 'live' menulis macam ni daripada buat vlog.. kahkahkah!!

nota zizie : i love you all who's always support me :D dan gesture aku macam hampeh!!

You Might Also Like

11 comments

  1. boleh dah try nak jadi vblogger lepas nih.. hee

    ReplyDelete
  2. comel nya akak zie nie >.<

    like this video :D

    ReplyDelete
  3. alololo..one step ahead adik sorang ni ye..good-good..insyaAllah always support you zie..selagi mana rasa rendah diri itu ada..selagi itu kamu akan sentiasa disayangi.. :)

    ReplyDelete
  4. eh memang comel apaaa.. haha. memang minat biru sangat ke? dalam video pun nampak biru2 ja. hehe.. :D

    ReplyDelete
  5. yay muka zizie dalam gambar n video memang sma no edit2. panjang gak ekk zizie berceloteh .. ^_^ heppy blogging utk zizie gak

    ReplyDelete
  6. Ida ni tak suka mekap, so tak tahu benda-benda tu semua... yang ada cuma sebatang lipstik revlon jer hehe

    ReplyDelete
  7. hahaha tersilap ruangan komen la pulak... patutnya di ruangan komen yg di atas pasal lip balm tu.

    ReplyDelete
  8. adoi! line internet ni...hahaha...esok nk tgk kat office!

    ReplyDelete
  9. Assalammualaikum...zizie,

    mselim3 tgk gak video tu...ok terbaik! bagus sebab jaga tatasusila. Moga zizie bakal jadi blogger yg femes k..dan muslimah yg disegani suatu hari nanti.

    mselim3

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.