Mencuba Nasib

24.8.13
Assalamualaikum w.b.t

Heyyo GG!

first of all, terima kasih la kerana mendoakan kebahagiaan aku bersama mr. wonderwall tempoh hari..
malu pun ada, rasa macam retis pun ada sebab aku tak expect kawan-kawan blogger komen..
dan ketika itulah aku tahu bahawa muka aku sama dengan dia. memang muka sama ada jodoh ke? Amin..
jodoh itu di tangan Allah. aku serahkan kepadaNya, dan dalam masa yang sama aku akan berusaha. Amin..

hari ini, aku mencuba nasib mengedit sebuah blog.
for you all information, aku ni tak terer sangat. sekadar ala kadar tu, boleh la.
oleh kerana tuan blog serahkan kepercayaan kepada aku dan telah berbincangkan temanya bagaimana.
tuan blog pun, cuma nak simple-simple sahaja.
dan aku pun kalau boleh, nak simple sehabis mungkin sebab aku nak jaga kualiti loading blog..

a formal header for http://info-saurus.blogspot.com/

memandangkan tuan blog inginkan tema kelabu dan hitam, aku menggunakan  design background wooden.


walaupun simple tahap gaban design tu, tetapi aku happy sebab :
1. dapat tolong blogger lain
2. tuan blog pun happy.

bloggers sekalian, jangan keliru ye..
aku tak ambil upah edit blog tau sebab belum cukup terer nak jalankan perniagaan sedemikian rupa.
walau apa-apa pun, jika memerlukan sebarang bantuan, boleh la contact aku di fanpage. FANPAGE ICE PRINCESS
insyaAllah, kalau tak busy dengan assignment, wa layan lu ;)

nota zizie : email : nfarahizzati@gmail.com

You Might Also Like

13 comments

  1. dah terjah blog ni :) simple and nice.. warna hitam tu kontra ngan font warna putih, senang nak baca :)

    ReplyDelete
  2. wah.. boleh dah tu.. dari mama, zero!.. semoga zizie terus berjaya dalam dunia mengedit blog.. hihi

    ReplyDelete
  3. terima kasih sebab layan wa..lol... :P

    ReplyDelete
  4. kemas ja design zizie. sesuai utk lelaki. ^_^

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum.

    Kalo ko dtg mengadu kat aku..ak cuma boleh dengar jelah,hahahah

    Dah, ak dah pergi tengok, ia satu permulaan yang baik!

    Ak pun masih bertatih lagi.. kita sama2 blajar, itu yg penting..kan kan,hik3 >_<

    ReplyDelete
  6. good job zie..alhamdulillah la tu..bekalan akhiratkan..proud of you dik..

    ReplyDelete
  7. waa..bagusnya awak tolong org edit blog.

    ReplyDelete
  8. wah pandainye zizie edit...seriuly cantek n kena ngan tema...sal muka sama ada jodoh tu...?huhu... tak bape pasti...cme cam krole n Mrs. krole ada jgk orang kata nmpk seiras kengkadang huhu~

    ReplyDelete
  9. seronok tengok warna simple macam ni ^^

    ReplyDelete
  10. wahhhhh.!
    dah tolong org lain edit blog daaaa :D

    ReplyDelete
  11. ok la 2 =) skurang2nya mencuba..siap tlong orang lagi..yg pnting blog 2 smple dn cpat je loading..

    ReplyDelete
  12. okla tuu, lama-lama mesti terer! prctice make perfect :)

    ReplyDelete
  13. ok la tu zizie.. pandai jugak edit, simple je.. tomato suka something yang simple.. pasni boleh la kalau nak mintak tolong zizie.. hehee~

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.