Heyyo GG!

3.8.13
Assalamualaikum w.b.t

krakk! krakk!!
berbunyi tulang empat kerat gua..
bukan apa you.. i tak tua, tapi badan i agak sakit-sakit sebab dah dua hari i berdiri 8 jam..
almaklumlah, promoter berjaya in the house.. hoho..

sebelum ni aku tak bagitahu kan, aku kerja kat mana..
sekarang, oleh kerana aku dah berhenti kerja, aku berani menyatakan di sini..
bahawasanya, aku jadi promoter di John Master, Jusco Aeon Ayer Keroh..
siapa-siapa yang pergi ke John Master di situ dan nampak promoter berbaju oren, aku le tu.. kehkehkeh..

aku bukan suka-suka nak berhenti, tetapi aku nak balik kampung esok.. hooray!!
so, bila aku dah balik kampung, bermakna no online maa..
kalau aku online pun, update blog gitu-gitu je.. hewhew..

so! so! so! so! so! so! so! so!
aku akan tutup slot blog review pada pagi esok..
kepada para peserta yang menyertai slot tersebut, terima kasih banyak-banyak kerana sudi support aku..
muka gedik sikit..


para peserta yang masih belum direview, tunggu okay!
pasti direview bila aku dapat online dengan senang lenangnya ;)
nak usha blog yang di review, cekidaut di sidebar aku tu.. >_<

kalau yang masih teruja nak join slot review tu, boleh lagi hantar penyertaan di SINI..
diingatkan, please follow the rules..
bukan jerit "NAK JUGAK!!" atau bagi link blog korang saja..
memang aku delete je komen sebegitu.. sebab aku kejam..
muahahaha!!!

SALAM SAYANG DARIPADA ZIZIE, ADMIN BLOG ICE PRINCESS DAN FANPAGE ICE PRINCESS..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN :)
siapa nak hantar kad raya, pm aku kat email okay.. :D

nota zizie : sebarang surat cinta, boleh la dikajang kan di nfarahizzati@gmail.com

You Might Also Like

12 comments

  1. wah... selamat berhari raya ya :)

    ReplyDelete
  2. Hewhew ! So sweet je , nak balek kampung terus benti keje enn ? Hahaha .

    ReplyDelete
  3. Puteri ais... nak ais satu tangki... hehehe...

    Anyway, Selamat hari raya jugak...

    Semoga hari raya ni menjadikan kita seorang yang lebih sabar...

    "keep smiling"
    ^_^

    ReplyDelete
  4. salam Aidilfitri Kak Zizie :D nah kad raya! hehe.. simple e-card aje :) http://i.imgur.com/APHAJRh.jpg

    Hana free sikit Hana jejak balik blog ni.. hehe.. sibukkkk >_<

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya zizie... maaf zahir dan batin dari mama, zizie adalah dalam lovely friend mama kat menu tab tu sayangggg......

    ReplyDelete
  6. Selamat hari raya..hati2 dijalan raya tau..semoga semuanya berjalan dengan lancar..=D

    ReplyDelete
  7. woohhh..promoter tuhh.. best x jadi promoter?

    ReplyDelete
  8. ha3..anda sngt kejam :D hi3 gurau je..slmat hari raya juga zizie

    ReplyDelete
  9. semangat eh nak balik kampung. have a great raya.

    ReplyDelete
  10. Selamat Hari raya... mohon ampun dan maaf...^^

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.