Long Dress In Da House!!!! [Entri Penuh Gambar]

13.2.13


(setting camera)
Assalamualaikum dan hai kepada semua pembaca..
Aku, zizie mengambil risiko ini dek kerana boring tarawatpapa..


Aku agak depressed time buat entry ni sebab aku takut korang gila-gila mencit kat aku..
Sebab aku tahu aku terlampau tomey untuk beraksi sebegini rupa.. ( sebab aku tau dah, aku memang tak cantik :P)


Aku tahu korang mesti memaki hamunku, “Apehal zizie gedik gila weh!!!”.. Tapi ini negara demokrasi (even PM tak nak dengaq suara hati kita pasal pembaziran 2juta kepada PSY).. so, suka hati la aku nak watpapa!! muahaha!!! *gelak gaya witch*


Korang kena tahu aku jadi sebegini rupa kerana hati manyak gumbira keranaku beli LONG DRESS!!!
Taraaa!!!


kaler grey and dark turqoise..
jangan keliru nohh..


Wallaweh.. Cantik kot.. Muehehe..
WAHAI ORANG KAMPUNG!!!! AKU NAK BERLAGAK JADI MODEL NI!!


Takpa! Meh gelakkan aku beramai-ramai..


BWAHAHAHA!!!


Amboi gelak.. Jangan la lebih-lebih..


Tapi takpa, aku mengamalkan prinsip ADA AKU KISAH..


tu je la aku nak gitau.. bwahahaha!!!



Kalau tak mau puji zizie tomey pun, puji la baju tu cantik.. kahkahkah!!

nota zizie : muka takda make up.. i nature beauty you.. bwahaha!!!

You Might Also Like

18 comments

  1. huhu.. entry yg comel glerrrrrrr!!!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. thanx for the advice that's me when i'm alone.. hehehe..

      Delete
  3. amboi la adik sorang ni..yang penting kamu tutup aurat wahai adik..cantik baju tu..dont worry la.. :)

    ReplyDelete
  4. prnsip idop ang sama dgn nama url blog aku lah wakaka

    ReplyDelete
  5. baik punyer..ala tomey tomey.. (bak kata lisa su.).. :P

    ReplyDelete
  6. haha.. kreatif entri ni.. akak comel OKAY! huh!

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.