Aku Bergaduh Sesama Blogger

25.2.13



ceritanya bermula pabila blogger tersebut membuat satu entri meminta untuk dikomen tentang blognya siap mintak ranking kan lagi...

berdasarkan komen-komen yang dah sedia ada, ada yang memuji, ada yang menyindir, dan ada yang tapis ala-ala sweet talker..
sekali, aku komen tak ada nak filter ke, tapis ke, edit ke apa...
gedebuk sebijik pedas punya!

kemudian, dia post lagi satu entri mengadu sebab aku bagaikan mengutuknya..
dah aku siap bagi ranking blog dia 0.. tapi, baguslah sebab dia backlink nama aku.. hahaha!!
so, berlaku la sedikit pertelingkahan..
siap aku ingat lagi aku taip apa..

dah awak mintak kitorang komen blog awak, bagi ranking bagai, bila ianya tidak memuaskan hati awak, awak buat entri raih simpati pulak.. kalau macam tu, jangan mintak komen-komen.. mintak puji-pujian, confirm saya berlakon jadi sweet talker puji blog awak yang gila cun nak mampos!
mimpi jenis apakah sebentar tadi?


tapi, mimpi tu tak sempat habis..
siap tukar channel aku mimpi dating dengan hairul azreen.. hahaha!!!


jangan ikut perangai buruk aku yang tidur petang-petang..
bukan sengaja! aku tertidur time tengah baca articel untuk subject project management... *and now i'm still awake*
lalu ku di bawa ke dalam alam fantasi yang tak berapa nak indah..
mungkin kerana aku tidur dalam mood yang tak berapa stabil..


ada sesiapa nak sharekan pengajaran?
toksah nak bagi pengajaran cliche macam ni "jangan tidur di petang hari"..
aku dah tau sangat dah.. hahaha...

nota zizie : harap-harap tak berlaku betul-betul la pergaduhan macam tu...

You Might Also Like

39 comments

  1. hihi...backlink la pulak blog tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. masalahnya, itu semua hanya mimpi.. entah wujud ke tidak blogger tu.. hahaha..

      Delete
  2. Ini semua poyo~ eyh-2 tuka sikit... Ini Semua Mimpi~
    hahaha...

    p/s: hahaha... baru nak muncul gitu je... hehe... lame dh tak jengah blog biru ni.. lgpun join GA tu just nak buang bosan je... yang hadiah, biaq la... kalo dapat, Alhamdulillah... kalo x dapat, xde maknenye nak bunuh diri bagai... hehehe... *zizie kan sporting* <--tibe-2 kan

    "keep smiling"
    ^_^

    -Wan Niahix-

    ReplyDelete
    Replies
    1. poyo pun poyo r wan.. hahaha.. tau xpe.. pi mana la hilang tu.. ingat kena bawak lari ngan putri bunian rapunzel.. hikhik.. insyaAllah kalau murah rezeki, dapat la tu.. apa kaitan bunuh diri dengan zizie sporting tu? hahaha..

      Delete
  3. mimpi ke betul? konpius deno.. hihik^^

    ReplyDelete
  4. wah....macam2 laa... :)
    pengajaran tuk hari nie...buat bodoh je.. lagi dilayan makin menjadi2..
    apa kata tarik nafas panjang2 pastu renung2kan betuk or tak apa kite buat tadi..? haha merepek giler aku kat sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aipp.. zizie je boleh giler2 kat sini.. hakhahak..

      Delete
  5. hmm ingatkan betul tadi , mimpi je ? haha

    ReplyDelete
  6. makanya kalau tidur siang, cuci kepala.ahaha.. nasihat lain dari yg lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dah tidur, acane nak cucinya.. tidur berjalan namanya...

      Delete
  7. Adeh ingatkan betul2 la gaduh. Gaduh dalam mimpi rupanya , betul2 gila berblogging ni smp ke alam fantasi pun mimpi pasal blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. b4 tido tu, bukak blog jap.. sebab tu la kot.. hahahaha..

      Delete
  8. hahaha! ada jgk orang bgitu yew...kalo nak orang komen entri kte senang jew..buat entri yang menarik~insyallah orang akan komen punye~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu mimpi krole.. xtaw r btol wujud ke x.. hihi..

      Delete
  9. hahaha....fuhhh! kila ingatkan betol2 tadi

    ReplyDelete
  10. HAHA, klakar kalo betol2 pulak. rupanya mimpi,,hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh.. gaduh2 kira kelako ke? aduyai nye pun..

      Delete
  11. nyeh? gaduh betul ke ape ni? hahah mimpi kemain lagi kan.. psst kalau nak gaduh betul akak nak join hahaha.

    ReplyDelete
  12. lo ingatg kan betulll.. kalau betul.. xbaik gaduh2..

    ReplyDelete
  13. hahaha
    dasat jugak mimpiii ni

    kite salu tak ingat mimpi kite

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite pown.. tp bab gaduh2 ingat semacam lak.. hahaha..

      Delete
  14. Lorr... dasat, sampai termimpi2 ni... mmg blogger sejati ni... hehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. of coz r.. mengalir di dalam darah ini.. hahaha...

      Delete
    2. perghhh... terbaik... bak sikit darah tu... nak minum bg darah saya darah blogger jugak...

      Delete
  15. ahahha, ingatkan betul2 tadi..hehehehe....mimpi dipetang hari. :D

    ReplyDelete
  16. mimpi rupanya , hahaha kelakarnye boleh masuk smapai mmpy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita pun rasa kelakar ni haa bila sedar :P

      Delete
  17. hahaha. sumpah ingat betul betul td. Adoi. Nak bg nasihat pun mcm kata kat diri sendiri sbb saya pun suka tidur petang. hikhik :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. oleh itu, jom tidur petang! hahaha..

      Delete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.