Tips Untuk Meningkatkan Trafik Blog : Group Bloggers di FB.

9.11.12
mood petang~

sakan noh korang duk berblogging?
amacam? best? ni ada satu lagi tips aku nak share ni..
baik hatinya aku ni.. *tak malu!*

korang ada join mana-mana group blogger kat facebook?
kat sini aku ada beberapa list group blogger kat facebook..
kalau dah update, aku terus copy+paste link je kat group2 ni..
senang, mudah dan meningkatkan trafik blog..
jom attack ramai-ramai..

UiTM Puncak Alam Blogger *hanya untuk student atau ex-student UiTM Palam macam aku ;)*
Kelab Blogger Ben Ashari *yang famous tu..*
Suka hati je buat blog! *yang ni aku baru je join.. :D*

banyak kan? hehehe..
kalau korang ada join mana-mana group yang tak ada kat atas, meh la share2 bagi link ;)
nanti aku update kan.. hehehe...

selamat meningkatkan traffic blog korang!
kalo jam, aku tak tahu.. pasang la traffic light dalam blog korang..
itu pun kalau ada ;)

nota zizie : jom like fanpage Dia Sentuh Hatiku 

You Might Also Like

4 comments

  1. kalau join group ni memang jumpa ramai blogger lain. suka suka :)

    ReplyDelete
  2. tems for sharing :D mudah keje hanan :P

    ReplyDelete
  3. haha suke part 'kalo jem xtau..' haha kalo jem sila lebarkan jalan anda :P
    Anyway thanx sharing :)

    ReplyDelete
  4. Thanks atas perkongsian... sy suke saya suke(gaya may may dlm upin ipin(

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.