Taylor Swift pernah dibuli!

24.11.12

“Junior high was actually sort of hard because I got dumped by this group of popular girls. They didn’t think I was cool or pretty enough, so they stopped talking to me…. The kids at school [also] thought it was weird that I liked country [music]. They’d make fun of me.”
“There are two ways you can [deal] with it if you are bullied. You can let it destroy you, or you can use it as fuel to drive you: to dream bigger, work harder. I wasn’t invited to parties and I look back now and I’m so thankful that I was at home playing guitar until my fingers bled.” – Taylor Swift
[Translate]
"zaman menengah rendah adalah paling sukar kerana saya dikecewakan oleh satu kumpulan gadis-gadis popular. mereka merasakan saya tidak cukup cool dan cantik, jadi mereka berhenti bercakap dengan saya. budak-budak di sekolah juga merasakan saya pelik kerana saya meminati muzik jenis country dan mereka mempermainkan saya.

hanya ada dua cara untuk mengendalikan buli. biarkan ia memusnahkan korang atau menggunakannya untuk membuat diri kamu membina impian yang lebih besar dan berkerja lebih keras. saya tidak pernah dijemput ke parti-parti dan apabila saya memikirkannya, saya berterima kasih kerana saya berada di rumah dan bermain dengan gitar saya sehingga jari saya berdarah."
sumber : popcrush.com

nota zizie : dia cantik kot! gila apa kata dia tak cantik... I LOVE YOU TAYLOR..

You Might Also Like

6 comments

  1. oleh sebab itulah terciptanya lagu 'Mean'. best sangat lagu tu, nice sharing sis. http://studioous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. tiada siapa tahu, siapakah kita akan datang.

    ReplyDelete
  3. yeah, at first i like her, she is pretty, have a nice voice, i like her music, and then she's date with Harry. anddddd i hate her -_- but still love her music ;)





















    ReplyDelete
  4. ayoo main gitar sampai berdarah?.. ngeri nya..

    ReplyDelete
  5. suke sangat lagu taylor ni! :)

    ReplyDelete
  6. agaknya orang sana suka buli kot kan.. haha. i louke taylor nie..

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.