Hotak Sesak!

5.11.12

hotak tengah sesak ni..
tapi, lega sikit la sebab test numerical method dah lepas..
reda jela.. selalu kena kes APA YANG AKU STUDY, TAK MASUK!
huhuhu.. dah dah.. tiup jauh-jauh.. fuhhh...

oh, lupa pulak nak cakap..
GOOD LUCK SPM kepada semua pelajar tingkatan lima di Malaysia..
terutama sekali, anak teruna merangkap adik aku, Amin dan my juniors yang kusayangi...
lepas rindu jap bila cakap dengan farfar semalam..
really miss you alls yang selalu mengada-ngada dengan saya.. hehehe..
lepas ni, berduyun-duyun budak lepasan spm akan buat blog.. tengokla.. hahaha..

sebenarnya aku tengah letih ni..
after kelas je terus ke library untuk study.. huhu..
cik abam pulak macam biasa, kalau tak kenakan aku, memang tak sah! sabor jela..
dah la mood aku macam orang PMS sejak kebelakangan ni.. 
itu yang tak pasal-pasal mulut aci lepas je time kat library.. sorry ye awak.. nanti saya jaga sikit mulut ni.. hehe..

rasanya lepas ni, aku tak mampu nak update apa-apa lagi sebab kepala hotak aku tengah serabut semacam...
aku pun tak tahu kenapa...
lagipun, nanti nak cuti seminggu dan mungkin aku akan cuba elakkan diri daripada laptop..
hihi.. okay, aku tahu mungkin part yang ni hanya omongan kosong... yang tu, tengok jela nanti :D

tunggu la cerita-cerita menarik (bajet!) bila kepala hotak aku dah clear..
buat masa ni, aku rajin duk blogwalking melihat kecantikan blog orang lain.. hehe..

kat mana la nak hantar servis kepala hotak ni ye...
aku tak tahu part mana yang tak betul ni..
bila datang mereng nye, aku kesian kat orang sekeliling aku jadi mangsa kemerengan aku..
harap kalian memahami diri ini.. huhu..

aku nak balik kampung, tapi tiket pun tak cari lagi..
baguslah aku ni kan.. mmm..
tak pe, aku terima je mana-mana tarikh asalkan aku jumpa khalif!


tunggu andak ye adik :)
 nota zizie : angah cakap, khalif sekarang dah pandai marah orang.. hahaha...

You Might Also Like

5 comments

  1. aduss comel nya baby tuuuu nakkkk boleh hehhee.....=) say goodluck kat amin yer do well for spm.....
    jemput singgah n follow
    http://myaleo.blogspot.com/2012/11/saya-dan-jambangan-kucing.html

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.